فرماندار ملایر گفت: 942 رأی اولی در مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی ملایر واجد شرایط رأی دادن هستند.
کد خبر: ۲۱۷۴۱۹
تاریخ انتشار: ۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۲۰:۵۱ 24 April 2016
فرماندار ملایر گفت: 942 رأی اولی در مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی ملایر واجد شرایط رأی دادن هستند.

به گزارش فارس،عبدالعظیم رضایی با بیان اینکه ساختار انتخابات مجلس در مرحله دوم هم شبیه مرحله نخست است، اظهار کرد: تعداد و محل شعب اخذ رأی هم تفاوتی با مرحله نخست ندارد.

وی با بیان اینکه 192 شعبه اخذ رأی، آرای مردم را جمع‌ می‌کنند، افزود: عواملی که در مرحله نخست کار اجرایی و نظارت انتخابات را بر عهده داشتند، در مرحله دوم نیز امور انتخابات را پیگیری خواهند کرد.

فرماندار ملایر با تأکید بر اینکه از هفته قبل جلسات هماهنگی کمیته‌های اجرایی انتخابات برگزار شد، بیان کرد: در این کمیته‌ها مشکلات جزئی مرحله نخست نیز که احصاء شده بود، بررسی شد تا بتوان انتخابات دور دوم را نیز با دقت و سلامت کامل برگزار کرد.

این مسئول از برگزاری جلسات مجزا با هیأت‌های اجرای و نظارت، کاربران، اعضای شعب، نمایندگان فرماندار خبر داد و گفت: بر این اساس همه امور مرتبط به عوامل اجرایی و نظارت منتقل شده تا شاهد انتخاباتی باشکوه باشیم.

رضایی از فعالیت ستادهای دو نامزد انتخاباتی در ملایر خبر داد و خاطرنشان کرد: کاندیداها هم تبلیغات خود را از دوم اردیبهشت ماه آغاز کردند و کمیته‌های نظارت هم فعالیت آنها را رصد می‌کند.

وی با بیان اینکه به دنبال مشارکت بیشتری در دور دوم انتخابات هستیم، افزود: امیدواریم دور دوم شاهد افت محسوسی در آرای مأخوذه نباشد.

فرماندار ملایر با تأکید بر اینکه 942 نفر رأی اولی در مرحله دوم انتخابات مجلس واجد شرایط رأی دادن هستند، بیان کرد: در مرحله نخست 60 درصد از واجدین شرایط در انتخابات حضور یافتند که امیدواریم در مرحله دوم نیز شاهد انتخابات خوب و باشکوهی باشیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار