تمهیدات انتخابات در شرق استان تهران؛
بر اساس اعلام مسئولان ۱۱۳ شعبه اخذ رأی در دماوند و ۴۸ شعبه در فیروزکوه برای دور دوم انتخابات در نظر گرفته شده و پیش بینی می شود بخش قابل توجهی از مردم در انتخابات حضور یابند.
کد خبر: ۲۱۹۷۶۵
تاریخ انتشار: ۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۰۹:۵۳ 27 April 2016
دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه دماوند و فیروزکوه، دهم اردیبهشت‌ماه برگزار می‌شود و مردم این دو شهرستان برای انتخاب نماینده منتخبشان پای صندوق‌های رأی حاضر خواهند شد.

سید احمد رسولی نژاد نامزد موردحمایت ائتلاف اصولگرایان و قاسم میرزایی نیکو کاندیدای موردحمایت جریان اصلاحات و حامیان دولت در دور دوم انتخابات به رقابت خواهند پرداخت.

حوزه انتخابیه دماوند و فیروزکوه دارای یک کرسی در مجلس شورای اسلامی است و باید منتظر ماند و دید که چه کسی می‌تواند اعتماد مردم این حوزه را کسب کند.

حوزه انتخابیه دماوند شامل یک حوزه اصلی به نام دماوند و سه حوزه فرعی به نام‌های فیروزکوه، ارجمند و رودهن است.

تلاش مسئولان اجرایی انتخابات برای خلق یک حماسه دیگر در حوزه دماوند

مسئولان اجرایی برگزاری انتخابات در شهرستان‌های دماوند و فیروزکوه، خود را مهیای برگزاری سالم، قانونمند و پرشور انتخابات می‌کنند و اعتقاددارند که دهم اردیبهشت‌ماه برگ زرین دیگری را در تاریخ پرافتخار این دیار ثبت خواهد کرد.



مردم شهرستان‌های دماوند و فیروزکوه نیز خود را برای حضور در انتخابات دهم اردیبهشت‌ماه آماده می‌کنند و معتقدند که مشارکت حداکثری مردم در این انتخابات می‌تواند خنثی‌کننده توطئه‌های دشمن باشد.

مردم دماوند و فیروزکوه آماده حماسه‌آفرینی

محمد محمدی یک از شهروندان شرق استان تهران در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: مردم دماوند و فیروزکوه همواره در برهه‌های مختلف برای دفاع از ارزش‌ها و اصول انقلاب اسلامی به صحنه آمدند.

وی افزود: مردم دماوند و فیروزکوه در دور اول انتخابات نیز مشارکت فعالی را داشتند و خود را آماده حماسه‌آفرینی در دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی می‌کنند.

محمدی ادامه داد: دو نامزد انتخاباتی به دور دوم انتخابات حوزه دماوند و فیروزکوه راه پیدا کردند و مردم این شهرستان‌ها در تلاش هستند تا بامطالعه دیدگاه‌ها و برنامه‌های آنان، بهترین فرد را برای نمایندگی خود در مجلس شورای اسلامی تعیین کنند.

وی بیان داشت: نامزدهای انتخاباتی باید قدر و ارزش حضور مردم و آرای واجدان شرایط را دانسته و با تمام ظرفیت برای خدمت‌رسانی به مردم تلاش کنند.

پیش‌بینی ۱۱۳ شعبه در دماوند و ۴۸ شعبه در فیروزکوه

بر اساس اعلام مسئولان حوزه انتخابیه دماوند، ۱۱۳ شعبه اخذ رأی در دماوند پیش‌بینی‌شده که از این میزان۷۷ شعبه در بخش مرکزی دماوند و ۳۶ شعبه در رودهن است.

همچنین در شهرستان فیروزکوه نیز برای مشارکت حداکثری مردم، ۴۸ شعبه پیش‌بینی‌شده که ۳۶ شعبه در بخش مرکزی و ۱۲ شعبه در بخش ارجمند مستقر خواهد شد.

کاهش تعداد شعبه‌های اخذ رأی در دماوند



شاهرخ جهانشاهی رییس ستاد انتخابات شهرستان دماوند با اشاره به کاهش تعداد شعبه‌های اخذ رأی در این شهرستان اظهار داشت: در دور اول انتخابات مجلس شورای اسلامی در این شهرستان، ۷۸ شعبه در بخش مرکزی و ۳۶ شعبه در بخش رودهن پیش‌بینی شد.

وی افزود: در دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی با توجه به برگزاری انتخابات بین دو نامزد انتخاباتی، یک شعبه کم‌تر نسبت به دور اول انتخابات در شهرستان دماوند وجود دارد.

جهانشاهی ادامه داد: تلاش داریم تا با توجه به حضور دو نامزد انتخاباتی، آرای واجدان شرایط را به‌سرعت و دقت مورد شمارش قرار داده و در کم‌ترین زمان ممکن، نتایج را اعلام کنیم.

 ۳ هزار نفر برای برگزاری انتخابات در حوزه دماوند آماده اند

ناصر محمودی فرد، رییس ستاد انتخابات حوزه دماوند و فیروزکوه نیز با اشاره به تمهیدات اندیشیده شده برای برگزاری باشکوه انتخابات در حوزه انتخابیه دماوند و فیروزکوه اظهار داشت: ۱۱۳ شعبه اخذ رأی در دماوند پیش‌بینی‌شده که از این میزان، ۷۷ شعبه در بخش مرکزی دماوند و ۳۶ شعبه در رودهن است.

وی افزود: در شهرستان فیروزکوه نیز ۴۸ شعبه پیش‌بینی‌شده که ۳۶ شعبه در بخش مرکزی و ۱۲ شعبه در بخش ارجمند مستقر خواهد شد.

رییس ستاد انتخابات حوزه دماوند و فیروزکوه ادامه داد: تمهیدات لازم برای برگزاری باشکوه و قانونمند انتخابات در این حوزه انتخابیه پیش‌بینی‌شده و بیش از سه هزار و ۲۲۰ نفر کار برگزاری انتخابات را انجام خواهند داد.

وی بیان داشت: شرایط برای حضور حداکثری مردم دماوند و فیروزکوه در دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی فراهم است.
منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار