مرحله دوم انتخابات استان تهران(1)/فرماندار دماوند در گفت و گو با تابناک:
با توجه به هماهنگی هایی که با دستگاه های امنیتی و انتظامی داشته و داریم و با توجه به پیش بینی های لازم، تاکنون تخلفی در حوزه دماوند گزارش نشده است.
کد خبر: ۲۲۰۹۷۴
تاریخ انتشار: ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۱:۴۷ 29 April 2016
تابناک تهران- با توجه به هماهنگی هایی که با دستگاه های امنیتی و انتظامی داشته و داریم و با توجه به پیش بینی های لازم، تاکنون تخلفی در حوزه دماوند گزارش نشده است.

ناصر محمودی فر،فرماندار دماوند در گفت و گو با تابناک در تشریح شرایط رای گیری در این حوزه انتخابی گفت: در حوزه دماوند نمی توان تعداد اخذ آراء را پیش بینی کرداما اکنون  در این حوزه 161 صندوق اخذ رای در اختیار داریم که صندوق ها همه فعال هستند و تا این ساعت به مشکلی در این حوزه برخورد نداشته ایم.

فرماندار دماوند در ادامه گفت: مردم از همان ساعات اولیه آغاز انتخابات در پای صندوق های رای حضور داشتند و با توجه به این که ساعت اخذ رای به دستور وزارت کشورتا 7 شب تمدید شده ما درآمادگی کامل به سر می بریم.در حوزه دماوند مردم به نسبت حضور پررنگی داشته اند و امیدواریم مانند دوره اول شاهد همان حضور باشیم .

وی افزود: با توجه به هماهنگی هایی که با دستگاه های امنیتی و انتظامی داشته و داریم و با توجه به پیش بینی های لازم، تاکنون تخلفی در حوزه دماوند گزارش نشده است.

منبع: تابناک
برچسب ها: صندوق ، دماوند ، رای
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار