تمدید زمان رأی‌گیری در ملایر و رزن
کد خبر: ۲۲۱۱۵۳
تاریخ انتشار: ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۲۲:۲۵ 29 April 2016
 انتخابات مرحله دوم دهمین دوره مجلس شورای اسلامی در دو حوزه انتخابیه رزن و ملایر همزمان با سراسر کشور از ساعت ۸ صبح امروز آغازشده است.

شهرستان رزن یک نماینده دارد که در این مرحله مردم یک فرد را به‌عنوان نماینده خود در مجلس شورای اسلامی انتخاب خواهند کرد.

زمان رأی‌گیری در ملایر تا ساعت ۲۳ و در رزن تا ۲۲ تمدید شد

زمان رأی‌گیری با نظر استاندار همدان در ملایر تا ساعت ۲۳ و در رزن تا ساعت ۲۲ تمدید شد.

به گزارش تابناک همدان، ازآنجا که ستاد انتخابات کشور با صدور اطلاعیه‌ای اعلام کرد اختیار تمدید مدت اخذ رأی از سوی وزیر کشور به استانداران تفویض شده است، زمان رأی‌گیری با نظر استاندار همدان در شهرستان ملایر تا ساعت ۲۳ و در شهرستان رزن تا ساعت ۲۲ تمدید شد.


رئیس ستاد انتخابات استان همدان خبر داد

استقرار ۳۱۵ شعبه اخذ رأی در حوزه انتخابیه رزن و ملایر

رئیس ستاد انتخابات استان همدان از استقرار ۳۱۵ شعبه اخذ رأی در دو حوزه انتخابیه رزن و ملایر در دور دوم انتخابات خبر داد.

محمدابراهیم الهی تبار با اشاره به برگزاری دور دوم انتخابات در مجلس در حوزه انتخابیه رزن و ملایر اظهار کرد: تمام تمهیدات لازم برای برگزاری انتخابات مهیا شده است.

وی با اشاره به استقرار ۳۱۵ شعبه اخذ رأی در این دو حوزه انتخابیه گفت: ۱۹۲ شعبه اخذ رأی در شهرستان ملایر ایجادشده است.

رئیس ستاد انتخابات استان همدان بابیان اینکه ۱۲۳ شعبه اخذ رأی نیز در شهرستان رزن آماده حضور مردمی است، گفت: در هر دو حوزه انتخابیه درمجموع ۵ هزار و ۶۰۰ نفر کار برگزاری انتخابات را بر عهده دارند.
وی با اشاره به آموزش‌های ارائه‌شده به مجریان برگزاری انتخابات، گفت: تمهیدات امنیتی نیز به‌منظور برگزاری این دور از انتخابات در هر دو شهرستان رزن و ملایر ایجادشده است.

الهی تبار بابیان اینکه گزارش‌ها حاکی از حضور پرشور مردم در پای صندوق‌های رأی است، گفت: متولدان ۷۷/۲/۱۰ به قبل می‌توانند در این دوره از انتخابات شرکت کنند.

وی ادامه داد: کسانی که در مرحله اول انتخابات در هیچ‌یک از حوزه‌های انتخابیه رأی نداده باشند و آن دسته از واجدان شرایط که در مرحله اول در حوزه انتخابیه رزن و ملایر رأی داده‌اند، نیز می‌توانند در دور دوم رأی دهند.

معاون سیاسی ـ امنیتی استاندار همدان با اشاره به حضور ۵۹٫۳ درصدی واجدان شرایط در حوزه انتخابیه ملایر در دور اول انتخابات گفت: در حوزه انتخابیه رزن نیز ۷۱٫۲ درصد واجدان شرایط در انتخابات شرکت کردند.

وی افزود: پیش‌بینی ما حضور پرشور مردم در شعب اخذ رأی، به‌مانند دور اول انتخابات است.


فرماندار شهرستان رزن خبر داد

استقرار ۱۳۳ شعبه اخذ رأی در رزن

فرماندار شهرستان رزن از استقرار ۱۳۳ شعبه اخذ رأی در این شهرستان برای دور دوم انتخابات خبر داد و گفت: ۹۰ هزار نفر واجد شرایط رأی هستند.

فتحعلی حسینی با اشاره به برگزاری دور دوم انتخابات در این شهرستان اظهار کرد: مردم از ساعات اولیه رأی‌گیری پای صندوق‌های رأی حضور یافته‌اند تا حماسه دیگری را رقم بزنند.

وی گفت: در دور دوم انتخابات، ۱۳۳ شعبه اخذ رأی در شهرستان رزن ایجادشده که ۳۸ شعبه در شهر رزن، ۴۳ شعبه در سردرود، ۴۳ شعبه در قروه و بقیه شعبه‌ها در سایر نقاط شهرستان فعال هستند.

فرماندار شهرستان رزن با اشاره به شرکت ۷۱٫۲ درصدی مردم رزن در دور اول انتخابات مجلس شورای اسلامی، افزود: در دور دوم انتخابات نیز حضور بالای مردم پیش‌بینی می‌شود.

وی بابیان اینکه ۲ هزار نفر در رزن کار اجرایی دور دوم انتخابات را انجام می‌دهند، اظهار کرد: تعداد واجدان شرایط رأی در شهرستان رزن در این دوره از انتخابات، ۹۰ هزار نفر است.

حسینی در ادامه سخنانش تعداد رأی اولی‌ها در شهرستان را ۶۰۰ نفر دانست که با حضور در این دوره از انتخابات، در تعیین سرنوشت کشور دخیل خواهند بود.

وی با اشاره به اینکه دور اول انتخابات در شهرستان رزن بدون مشکل برگزار شد به‌طوری‌که جزء رتبه‌های برتر برگزاری انتخابات در استان بودیم، افزود: تمهیدات لازم برای دور دوم نیز اتخاذشده است.


فرماندار رزن:

مردم رزن در رویدادهای سیاسی حضوری پرشور داشتند

فرماندار رزن گفت: مردم این شهرستان ثابت کرده‌اند که در رویدادهای سیاسی و مناسبت‌های مهم نظام جمهوری اسلامی، حضوری پرشور دارند.

فرماندار شهرستان رزن، پیش از ظهر امروز فرماندار شهرستان رزن از شعب اخذ رأی شهرستان بازدید کرد و از نزدیک در جریان نحوه برگزاری انتخابات قرار گرفت.

فرماندار شهرستان رزن در این بازدید با تقدیر از حضور مردم در این دور از انتخابات اظهار کرد: مردم این شهرستان ثابت کرده‌اند که در رویدادهای سیاسی و مناسبت‌های مهم نظام جمهوری اسلامی، حضوری پرشور داشته و دارند.

فتحعلی حسینی با اشاره به مشارکت ۷۱٫۲ درصدی مردم رزن در مرحله اول انتخابات، افزود: در این دور از انتخابات ۱۳۳ شعبه اخذ رأی در شهرستان فعال‌شده و تعداد واجدان شرایط رأی نیز ۹۰ هزار نفر است.

وی بابیان اینکه در دیگر شهرها و بخش‌های شهرستان نیز انتخابات بدون هیچ مشکلی در حال برگزاری است، گفت: 2 هزار نفر کار اجرایی برگزاری انتخابات را بر عهده دارند.

فرماندار شهرستان رزن بابیان اینکه انتخابات از ساعت هشت صبح آغازشده و تا موعد مقرر قانونی ادامه خواهد داشت، از ایجاد بسترهای لازم برای برگزاری انتخابات در سطح شهرستان سخن به میان آورد.


معاون استاندار همدان:

حضور پرشور در انتخابات فارغ از نتیجه آن یک پیروزی بزرگ است

معاون عمرانی استاندار همدان حضور پرشور مردم در پای صندوق‌های رأی را فارغ از نتیجه انتخابات یک پیروزی بزرگ دانست.

محمود رضا عراقی ظهر امروز در بازدید از شعبه‌های اخذ رأی در انتخابات مرحله دوم مجلس در شهرستان ملایر، نظام جمهوری اسلامی را بر آرای مردم استوار دانست و افزود: مردم ولایی ایران اسلامی ثابت کرده‌اند که باوجود مشکلات، همواره حامی نظام هستند و از آن دفاع می‌کنند.

وی با اشاره به فرمایش مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه اهمیت دور دوم انتخابات کمتر از دور اول نیست، از حضور پرشور مردم در دور دوم تقدیر کرد و گفت: مردم در دور اول انتخابات حضوری پرشور داشتند، این در حالی بود که موضوعاتی چون تحریم‌های ظالمانه دشمن مشکلات اقتصادی را برای کشور ایجاد کرده بود.

معاون عمرانی استاندار همدان بابیان اینکه مردم با حضور باشکوه خود نشان دادند قاطعانه حامی نظام و انقلاب اسلامی هستند، افزود: در بازدید امروزم از شعب اخذ رأی در ملایر، حضور مردم را خوب و ستودنی دیدم.

وی حضور پرشور مردم در شعب اخذ رأی، فارغ از نتیجه انتخابات را یک پیروزی بزرگ دانست و اظهار کرد: ما دست تک‌تک مردم را می‌بوسیم که از اول صبح برای انجام‌وظیفه شرعی و انقلابی خود پای صندوق‌های رأی حاضرشده‌اند.

عراقی حضور پرشور در انتخابات را مایه یأس و ناامیدی دشمنان و امیدواری دوستان عنوان کرد و گفت: این نظام با پشتوانه مردمی و باوجود همه مشکلات به خاطر مقبولیت مردمی‌اش، همچنان حفظ‌شده و باقدرت راه خود را طی می‌کند.


فرماندار ملایر:

192 شعبه اخذ رأی در ملایر فعال‌شده است

فرماندار شهرستان ملایر گفت: ۱۹۲ شعبه اخذ رأی در ملایر فعال‌شده است.

عبدالعظیم رضایی با اشاره به برگزاری دور دوم انتخابات در شهرستان ملایر اظهار کرد: از ساعات اولیه صبح شاهد حضور مردم شهرستان در پای صندوق‌های رأی هستیم.

وی بابیان اینکه مشارکت مردم در دور اول انتخابات بسیار باشکوه بود، افزود: پیش‌بینی می‌شود در دور دوم انتخابات نیز شاهد حضور حداکثری مردم در انتخابات باشیم.

فرماندار شهرستان ملایر با اشاره به استقرار ۱۹۲ شعبه اخذ رأی در دور اول انتخابات گفت: در مرحله دوم نیز همین تعداد شعبه آماده جمع‌آوری آرای مردم است.

وی بابیان اینکه ۱۱۹ شعبه ثابت و ۷۳ شعبه سیار در سطح شهرستان ایجادشده است، از حضور ۶۰ درصدی مردم در دور اول انتخابات سخن راند.

رضایی با اشاره به اینکه رعایت اصل بی‌طرفی در دور دوم انتخابات به‌مانند دور اول بسیار حائز اهمیت است، از ارائه آموزش‌های لازم در این زمینه خبر داد.

وی بابیان اینکه برگزاری انتخابات دور اول به‌دوراز هرگونه ابهام و مشکل برگزار شد، افزود: در دور دوم انتخابات نیز شاهد برگزاری انتخاباتی سالم خواهیم بود.



فرماندار ملایر خبر داد

حضور گسترده مردم ملایر در دور دوم انتخابات مجلس

فرماندار شهرستان ملایر گفت: حضور مردم ملایر در دور دوم انتخابات مجلس گسترده است.

عبدالعظیم رضایی ظهر امروز در بازدید از شعب اخذ رأی در شهرستان با تقدیر از شرکت خوب مردم در انتخابات، اظهار کرد: حضور مردم در شعبه‌های اخذ رأی از ساعات اولیه صبح بسیار پرشور بود.

وی بابیان اینکه امید است حضور مردم تا ساعت قانونی اخذ رأی گسترده‌تر شود، گفت: مردم با استفاده از حق قانونی خود در تعیین سرنوشت کشور و شهرستان سهیم شده‌اند.

فرماندار شهرستان ملایر روند برگزاری انتخابات مرحله اول در ملایر را بسیار مطلوب ارزیابی کرد و افزود: انتخابات دور اول شفاف، سالم و قانونمند برگزار شد.

وی بابیان اینکه عوامل اجرایی انتخابات در سطح شهرستان با رعایت اصل بی‌طرفی مشغول فعالیت هستند، افزود: هر چه مشارکت مردم در دور دوم گسترده‌تر باشد، منتخب مردم از پشتوانه بیشتری برای تلاش به‌منظور توسعه شهرستان برخوردار خواهد بود.

رضایی بابیان اینکه بستر حضور حداکثری مردم در پای صندوق‌های اخذ رأی ایجادشده است، اظهار کرد: شهرستان ملایر دارای دو کرسی نمایندگی در مجلس است که نفر دوم، امروز بارأی مردم مشخص می‌شود.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار