معاون استاندار همدان و فرماندار ویژه ملایر گفت: با تمدید زمان انتخابات، همچنان شاهد ازدحام جمعیت در شعبه‌های اخذ رأی در این شهرستان هستیم.
کد خبر: ۲۲۱۱۸۳
تاریخ انتشار: ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۲۲:۵۶ 29 April 2016
معاون استاندار همدان و فرماندار ویژه ملایر گفت: با تمدید زمان انتخابات، همچنان شاهد ازدحام جمعیت در شعبه‌های اخذ رأی در این شهرستان هستیم.

عبدالعظیم رضایی افزود: با توجه به تمهیدات اندیشیده شده هیچ مشکلی درروند اجرای انتخابات نداریم و شعبه‌های اخذ رأی همچنان برای حضور شهروندان آمادگی لازم را دارد.

وی اظهار کرد: تا این لحظه هیچ‌گونه تخلف اثرگذاری گزارش نشده و مشکل خاصی در شعبه‌های اخذ رأی وجود ندارد.

وی بابیان اینکه فضای امن و سالمی با حضور نیروی انتظامی در شعبه‌ها برقرار است، افزود: در ساعت‌های پایانی روز آمار رأی‌دهندگان رو به افزایش است و رأی‌دهندگان زیادی در صف رأی دادن حضور دارند.

رضایی ادامه داد: در سطح بخش‌ها، روستاها و دیگر شهرهای ملایر روند رأی‌گیری مطلوب است و ازنظر اجرا هیچ مشکلی نداریم.

وی بیان کرد: بیش از سه هزار نفر برگزاری مرحله دوم انتخابات مجلس را در این شهرستان عهده‌دارند و به خوبی همه موارد را رصد می‌کنند.

رئیس ستاد انتخابات ملایر گفت: صد درصد شبکه متصل به ستاد انتخابات کشور است و تاکنون مشکلی در اتصال شبکه حتی در سطح روستاهای ملایر ایجاد نشده است.

رضایی اضافه کرد: برگه‌های تعرفه رأی به‌اندازه کافی در شعبه‌ها ارسال‌شده و در صورت نیاز نیز مشکلی برای ارسال وجود ندارد.

وی بیان کرد: با توجه به اینکه زمان انتخابات تا ساعت ۲۳ تمدیدشده، نیاز است مردم هر چه با شتاب برای دادن رأی به نزدیک‌ترین شعبه محل سکونت خود مراجعه کنند.

شهرستان ملایر دارای دو کرسی نمایندگی در مجلس است و با بیش از ۳۰۰ هزار نفر جمعیت در ۷۵ کیلومتری شهر همدان واقع‌شده است.
مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در ملایر در حال برگزاری است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار