در انتهای بلوار ارم و بالاتر از مجموعه ورزشی شهدای غواص کوه را نابود کردند و چندین بلدوزر به مدت 6 ماه در این منطقه فعالیت می‌کردند ولی صدای کسی درنیامد.
کد خبر: ۲۲۷۶۲۶
تاریخ انتشار: ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۷:۳۸ 10 May 2016
عضو شورای شهر همدان از تخریب کوه در انتهای بلوار ارم همدان خبر داد و گفت: برخوردی با تخریب‌کنندگان طبیعت صورت نگرفت.

به گزارش تسنیم، ابراهیم مولوی صبح امروز در صحن علنی شورای شهر همدان اظهار داشت: در انتهای بلوار ارم و بالاتر از مجموعه ورزشی شهدای غواص کوه را نابود کردند و چندین بلدوزر به مدت 6 ماه در این منطقه فعالیت می‌کردند ولی صدای کسی درنیامد.

وی با بیان اینکه در آن منطقه اقدام خلاف قانونی انجام شد ولی متاسفانه برخوردی با آنها نشد، گفت: نباید غیرمنصفانه از عمل خلاف کسی دفاع کرد.

شهردار همدان نیز در این جلسه درباره پرونده دانشگاه صنعتی همدان گفت: در دانشگاه صنعتی همدان درختی قطع نشده است و رئیس دانشگاه صنعتی خواهان بازدید اعضای شورای شهر از وضعیت درختان این دانشگاه دارد.

سید مصطفی رسولی با بیان اینکه دادگستری به سبب تشکیل پرونده توسط شهرداری همدان در پرونده ورود پیدا کرده است، گفت: هرس و سربرداری درختان دانشگاه صنعتی نیازمند مجوز از شهرداری بوده است.

وی با بیان اینکه  اولویت نخست پروژه‌های عمرانی شهرداری همدان آسفالت است، گفت: اما باید به این مسئله نیز توجه داشت که قبل از اجرای آسفالت باید جداول بلوارها تغییر یابد تا در صرف هزینه‌ها دوباره‌کاری نشود.

رسولی با اشاره به اینکه بودجه شهرداری همدان محدود بوده و تمام اقدامات براساس اولویت بندی انجام می‌شود، عنوان کرد: رکود ساخت و ساز سبب کاهش درآمدی شهرداری همدان شده است ولی شهرداری همدان با جذب سرمایه‌گذار و ایجاد منابع درآمدی پایدار به دنبال جبران این موضوع است.

عضو دیگر شورای شهر همدان نیز در این جلسه از تصمیم شهرداری همدان برای اجرای پروژه‌ جدول‌گذاری بلوار 15 فروردین همدان انتقاد کرد و گفت: این بلوار در اولویت اجرای جدول نبوده و باید پروژه‌های مهم‌تر از جمله بلوار امام خمینی آسفالت شود.

علی رحیمی فر با بیان اینکه قرار نیست که اولویت‌بندی پروژه‌های عمرانی شهرداری همدان در کمتر از دو ماه دوباره تغییر کند، گفت: پروژه‌های عمرانی شهرداری همدان باید براساس اولویت‌بندی اجرایی شود.

وی ببیان کرد: وقتی برخی اعلام می‌کنند شهرداری همدان 100 میلیارد تومان بدهی دارد چه لزومی دارد چنین پروژه‌ای که در اولویت اجرایی هم قرار ندارد به عنوان اولویت شهرداری همدان تعیین شود.

رحیمی فر با تاکید بر اینکه اجرای پروژه آسفالت از جدول‌گذاری اهمیت بیشتری دارد، اظهار داشت: برخی از بلوارهای درجه یک شهر همدان آسفالت نامناسبی دارند که انتظار می‌رود شهرداری این پروژه‌ها را ابتدا اجرایی کرده و سپس به پروژه‌های اولویت دوم بپردازد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار