نيازمندي‌هاي مردم در اين ماه متفاوت بوده و انتظاراتشان نيز بيشتر است بنابراین لازم است اقلام مورد نياز شهروندان با نظارت دقيق و مستمر تأمين شود تا با مشکلي مواجه نشويم.
کد خبر: ۲۴۳۸۰۱
تاریخ انتشار: ۲۲ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۳:۰۲ 11 June 2016
فرماندار ويژه ملاير درخصوص شيوع عامل نااميدي در بين مردم هشدار داد.

به گزارش ایسنا، عبدالعظیم رضایی در کارگروه تنظيم بازار شهرستان ملایر، در خصوص نيازمندي‌هاي مردم در ماه مبارک رمضان گفت: نيازمندي‌هاي مردم در اين ماه متفاوت بوده و انتظاراتشان نيز بيشتر است بنابراین لازم است اقلام مورد نياز شهروندان با نظارت دقيق و مستمر تأمين شود تا با مشکلي مواجه نشويم.

وی افزود: لازم است با توجه به شرايط روز تصميمات مقتضي گرفته شود و همکارن بکوشند در امر خدمت‌رساني به مردم هر روز بهتر از پيش عمل کنند.

وی توجه به خودسازي و تزکيه نفس در کنار رسيدگي به امورات و وظايف محوله را از اعمال شايسته اين ماه مبارک دانست و اظهار کرد: همانگونه که هر عمل صالح در اين ماه مبارک جزايي چندين برابر ساير روزهاي سال دارد، هر تلاش و کوشش بيشتري که در راستاي انجام بهتر وظايف و خدمت‌رساني بهتر به مردم صورت بگيرد به طور قطع چندين برابر ساير ايام با پاداش الهی همراه خواهد بود.

فرماندار ويژه ملاير خطاب به رؤساي ادارات گفت: با وجود حجم بالاي وظايف محوله و کمبودها و نواقص موجود، همه ما موظفيم روز به روز از ميزان مشکلات مردم بکاهيم و اگر کوتاهي در اينخصوص ملاحظه شود قابل قصور نيست.

رضايي درخصوص شيوع عامل نااميدي در بين مردم هشدار داد و گفت: اين ما هستيم که باید نسبت به مسائل حساسيت داشته باشيم و صرفا منتظر گزارشات نباشيم، به ویژه در مورد کالاهاي مربوط به بهداشت عمومي و سلامت آحاد جامعه که لازم است نظارت کاملي وجود داشته باشد تا مردم با خيال آسوده به زندگي روزانه خود بپردازند.

وی در خصوص خريد تضميني گندم نيز با اشاره به پيش‌بيني‌هاي انجام شده درباره افزايش ميزان برداشت سال‌جاري در قياس با سال زراعي گذشته، تصریح کرد: تأکيدات لازم به معاون برنامه‌ريزي و امور عمراني انجام شده تا پيگيري و پيش‌بيني‌هاي لازم را به عمل آورد.

فرماندار ملاير در خصوص خريد تضميني و سامانه مربوطه تأکيد کرد: نظارت کامل وجود داشته باشد و هرکجا اشکالي ملاحظه شد در راستاي رفع آن پيگيري‌هاي لازم را انجام دهند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار