دبیر کمیته تبلیغات و اطلاع رسانی جشنواره دهکده جوانی گفت: ویژه برنامه های خانه شهریاران جوان به مناسبت فصل تابستان در قالب جشنواره «دهکده جوانی» در برج میلاد تهران برگزار می شود.
کد خبر: ۲۶۲۲۴۳
تاریخ انتشار: ۲۸ تير ۱۳۹۵ - ۱۶:۵۵ 18 July 2016
سپهر پاشایی خامنه روز دوشنبه افزود:این جشنواره از یکم مرداد تا 31 شهریورماه به مدت 62 روز میزبان جوانان شهر تهران است.

وی با اشاره به برگزاری ششمین دوره جشنواره تابستانی برج میلاد گفت: این جشنواره امسال برای نخستین بار با مشارکت خانه شهریاران جوان به نام «دهکده جوانی» با موضوع و محتوای خاص ویژه جوانان برگزار می شود. 

دبیر کمیته تبلیغات و اطلاع رسانی جشنواره دهکده جوانی افزود: شهرداری تهران، سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران و برج میلاد در برگزاری این جشنواره مشارکت دارند.

پاشایی خامنه برپایی سراهای آموزشی، علمی، فرهنگی، هنری، ورزشی، سرگرمی را از جمله بخش های جشنواره دهکده جوانی عنوان کرد و افزود: در این جشنواره فضاهای مختلف و کافه های های فرهنگی، هنری و آموزشی با عنوان کافه رسانه، کافه آی تی، کافه مجلات، کافه کتاب، کافه سینما برای غنی سازی اوقات فراغت جوانان تدارک دیده شده است.

وی برگزاری نشست و مناظره در حوزه فرهنگ و هنر و برگزاری کارگاه های آموزشی همچون کارگاه خبرنگاری و عکاسی را از دیگر برنامه های جشنواره دهکده جوانی برشمرد و گفت: در این جشنواره اجرای برنامه های میدانی، تئاتر و پرفورمنس (ترکیب موسیقی، نمایش و هنرهای تجسمی) در محوطه باز برج میلاد پیش بینی شده است.

دبیر کمیته تبلیغات و اطلاع رسانی جشنواره دهکده جوانی با اشاره به برپایی نمایشگاه دست آفرینان جوان در دهکده جوانی گفت: در این نمایشگاه جوانان کارآفرین که تاکنون فرصتی برای معرفی آثار خود نداشتند، می توانند محصولات و دستاوردهایشان را عرضه کنند.

پاشایی خامنه با اشاره به برگزاری برنامه های مناسبتی در دهکده جوانی افزود: امسال نیز همچون سال گذشته خانه شهریاران جوان با همکاری اداره کل امور بانوان شهرداری تهران برنامه های مختلف فرهنگی را به مناسبت دهه کرامت تدارک دیده که برگزاری بزرگترین گردهمایی دختران جوان شهر تهران در برج میلاد از جمله این برنامه هاست.

وی با بیان اینکه فراخوان شرکت در جشنواره «دهکده جوانی» به صورت عام منتشر خواهد شد، گفت: پیش بینی می شود روزانه دو تا سه هزار نفر از جوانان شهر تهران از برنامه های این جشنواره بهره مند شوند.

پاشایی خامنه افزود: جوانان علاقه مند که امکانات ایاب و ذهاب برای حضور در برج میلاد را در اختیار ندارند، می توانند از طریق سایت خانه شهریاران جوان برای شرکت در جشنواره دهکده جوانی ثبت نام کنند.

وی با تاکید بر برگزاری برنامه های محتوایی در جشنواره دهکده جوانی گفت: در برگزاری این جشنواره مباحث مالی مطرح نیست و غرفه های جشنواره دهکده جوانی تنها در راستای خدمت رسانی علمی و فرهنگی با همکاری موسسات، دانشگاهها و انجمن های مردم نهاد فعال در حوزه مباحث و موضوعات جوانی برپا شده است.

مدیر روابط عمومی خانه شهریاران جوان برگزاری ویژه برنامه هایی به مناسبت هفته جوان، دهه کرامت و پروژه خادم الحسین(ع) به مناسبت ماه محرم و پیاده روی اربعین حسینی و حضور جوانان برای خدمت رسانی به زائران کربلای معلی را از دیگر برنامه ها و فعالیت های خانه شهریاران جوان عنوان کرد که در سال های اخیر برگزار شده است.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار