معاون سیاسی امنیتی استاندار مرکزی؛
تابناک: معاون سیاسی امنیتی استاندار مرکزی اقدام انقلابی مدیران استان را لازمه بهبود وضع صنایع دانست و گفت: اگر مدیر بانکی به تعهدات خود در قبال صنایع عمل نکند مورد بازخواست قرار می گیرد.
کد خبر: ۲۶۷۵۵۹
تاریخ انتشار: ۰۶ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۸:۴۶ 27 July 2016

به گزارش تابناک مرکزی، شکراله حسن بیگی معاون سیاسی امنیتی استاندار مرکزی در حاشیه برگزاری شانزدهمین ستاد راهبری اقتصاد مقاومتی که در استانداری برگزار شد در گفتگو با خبرنگار تابناک اقدام انقلابی مدیران استان لازم بهبود وضع صنایع عنوان کرد و گفت: امروز در کل کشور تنها 81 مورد تشهیلات به مدیران صنایع پرداخت شده است و این رقم در استان مرکزی سه مورد بوده است.

معاون سیاسی امنیتی استاندار مرکزی ادامه داد: قید اقدام و عمل تنها زمانی بارور می شود که مدیران در استان مرکزی انقلابی عمل کنند و برای رفع مشکلات صنایع استان قدم بردارند.

حسن بیگی ارائه گزارش بانک ها در خصوص پرداخت تسهیلات به صنایع را در جلسات رسمی اقتصاد مقاومتی موجب ایجاد حساسیت در بانک ها و حرکت در جهت عبور از مشکلات صنایع عنوان کرد و گفت: هر هفته به صورت مداوم جلسات رسمی و کارشناسی اقتصاد مقاومتی در استانداری مرکزی برگزار می شود.

وی تاکید کرد: در صورتی که مدیر بانکی در خصوص عمل به تعهدات خود در قبال صنایع استان کوتاهی کند و اقدامات لازم را انجام ندهد قطعا مورد بازخواست قرار می گیرد.

این مقام مسئول با اشاره به اینکه مدیران بانک ها امروز در خصوص پرداخت تسهیلات به مدیران صنایع باید جسارت و ابتکار عمل بیشتری داشته باشند تصریح کرد: بانک ها تسهیلات پرداختی به صنایع را از منابع خود تامین می کنند و از تسهیلات تکمیلی استفاده نمی کنند.

وی افزود: این امر سبب شده است مدیران بانک ها که همواره دغدغه بازگشت منابع را دارند با تامل بیشتری در خصوص پرداخت تسیهلات به مدیران صنایع عمل کنند.

حسن بیگی ساعت فعالیت مدیران را تنها محدود به 8 ساعت فعالیت در روز ندانست و خاطر نشان کرد: تنها با عمل انقلابی و پیگیری مستمر است که می توانیم نسبت به رفع مشکلات استان در بخش های مختلف امیدوار باشیم.

انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار