مدیرکل بهزیستی کرمانشاه مطرح کرد:
مدیرکل بهزیستی استان کرمانشاه، هرگونه انتصاب خارج از ضوابط و به‌دور از شایسته‌سالاری را خلاف مشی دولت تدبیر و امید دانست و گفت: افراد ناکارآمد را عزل می‌کنیم.
کد خبر: ۲۷۱۲۵۶
تاریخ انتشار: ۱۳ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۲:۳۷ 03 August 2016

به گزارش تابناک در کرمانشاه، امید قادری ظهار داشت: هرگونه انتصاب خارج از ضوابط و به‌دور از شایسته‌سالاری را خلاف مشی دولت تدبیر و امید است و در این زمینه مدیران و افراد توانمند را مورد حمایت قرار می‌دهیم.

وی با اشاره به اینکه افرادی که دارای توانمندی باشند و بتوانند در راستای خدمت به جامعه هدف قدم بردارند در مسؤولیت‌های خویش باقی می‌مانند، خاطرنشان کرد: شایسته‌سالاری را مورد توجه و تأکید قرار می‌دهیم و افراد ناتوان را بی‌شک عزل خواهیم کرد و انتصاب‌ها با نگاه فنی و دقیق انجام می‌گیرد.

مدیرکل بهزیستی استان کرمانشاه، تهیه برش استانی برنامه ششم توسعه را مورد تاکید قرار داد و بیان کرد: با توجه به تاکید مقام معظم رهبری در مورد تحقق اقتصاد مقاومتی در کشور، توانمندسازی مددجویان بهزیستی را دنبال می‌کنیم و مبارزه با فقر و کاهش آسیب‌های اجتماعی که از جمله آرمان‌های امام راحل و شهدا بوده را با جدیت پیگیری می‌کنیم.

قادری، خواستار همکاری تمام مدیران استانی در زمینه کاهش آسیب‌های اجتماعی و توانمندسازی جامعه هدف بهزیستی شد و گفت: با اقداماتی همچون پیشگیری از بروز معلولیت و آسیب‌های اجتماعی باید به اقتصاد کشور و افزایش کرامت انسانی در جامعه کمک کنیم که استفاده از کمک افراد خیر و توان سازمان‌های مردم‌نهاد را می‌تواند بسیار اثربخش باشد.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار