فرماندار گیلانغرب:
فرماندار گیلانغرب گفت: برای رسیدن به وضعیت مطلوب بین نقد و تحلیل باید مرز مشخصی باشد و خبرنگاران و منتقدان باید با رعایت انصاف نسبت به این امر اقدام کنند.
کد خبر: ۲۷۴۹۲۶
تاریخ انتشار: ۱۹ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۴:۰۶ 09 August 2016
به گزارش تابناک به نقل ازایرنا، کرم محمدی با حضور در دفتر خبرگزاری جمهوری اسلامی قصرشیرین و با تقدیر از تلاش خبرنگاران ایرنا در این منطقه مرزی، افزود: کسانی که در نقدهای خود به دنبال تخریب هستند، به دروغ متوسل می شوند و بر همین اساس است که می توان گفت شاه بیت کلام تخریب کنندگان، دروغ است.
وی اظهار کرد: منتقدان منصف در واقع دوستداران نظام اسلامی هستند که حیات سیاسی خود را در دروغ نمی بینند و در همین راستا دولت تدبیر و امید پذیرای منتقدان است.
وی با بیان اینکه دولت دکتر روحانی مظلوم ترین دولت تاریخ به لحاظ تبلیغات است، اضافه کرد: مجموعه خبرنگاران دلسوز ایرنا با کمترین امکانات نسبت به بیان عملکرد این دولت با شفاف سازی و همچنین بازتاب واقعیت ها و اقدام های مثبت و سازنده بسیار خوب عمل کرده اند.
فرماندار گیلانغرب ادامه داد: نقش خبرنگاران در اطلاع رسانی بر کسی پوشیده نیست چرا که خبرنگاران سفیران آگاهی بخش جامعه هستند که با نقد سر و کار دارند
محمدی گفت: خبرنگاران ایرنا با تلاش شبانه روزی و بی وقفه برای رسیدن به وضعیت بهتر ، در اطلاع رسانی رعایت انصاف و عدالت را سرلوحه کارهای خود قرار داده اند.
وی در ادامه با اشاره به دستاوردهای دولت دکتر روحانی در بخش های مختلف، گفت: کاهش نرخ تورم از 40 به 10 درصد ، توفیق در حوزه سیاست خارجی ، موفقیت در بخش بهداشت و درمان ، مسایل اقتصادی و برداشته شدن تحریم ها همگی از اقدام های موثر این دولت است که متاسفانه تندروها نسبت به تخریب این عملکرد بسیار مطلوب دولت تدبیر و امید اقدام می کنند و این درحالیست که خبرگزاری ایرنا در چنین فضایی برای بازتاب واقعی عملکرد دولت و واقعیت های موجود تلاشی بسیار سخت دارد.
این مسئول، گفت: دکتر روحانی مورد تایید امام و مراجع تقلید و یک روحانی مجتهد است که سال ها در حساس ترین پست مدیریتی کشور یعنی شورای عالی امنیت ملی کشور مسئولیت داشته و در مجلس خبرگان رهبری نیز اجتهاد ایشان تایید شده است.محمدی افزود: متاسفانه برخی افراد از تربیون های رسمی و حتی برخی رسانه های شنیداری و دیداری که از بودجه بیت المال ارتزاق می کنند مقابل دولت قرار گرفته و منتقدان دولت و رهبری هستند که به سیاه نمایی وضعیت موجود و آینده کشور می پردازند.
وی گفت که خبرنگاران خبرگزاری ایرنا به عنوان سربازان مجاهد عرصه اطلاع رسانی نسبت به شفاف سازی و بیان عملکرد دولت اقدام می کند و در این راه مظلوم واقع شده اند. 
وی عملکرد دفتر خبرگزاری جمهوری اسلامی قصرشیرین را بسیار مطلوب ارزیابی کرد و گفت: خبرنگاران این دفتر با کمترین امکانات بسیار موفق عمل کرده اند و این نشان از عدالت و صداقت قلم این مجموعه دارد.
فرماندار گیلانغرب در پایان از خبرنگاران دفتر ایرنای قصرشیرین با هدایایی، تجلیل کرد.
قصرشیرین در غرب کرمانشاه با بیش از 186 کیلومتر مرز مشترک با عراق بیش از 27 هزار تن جمعیت دارد که دفتر خبرگزاری ایرنا قصرشیرین از سال 79 تاکنون در امر انعکاس اخبار و اطلاعات شهرستان های سرپل ذهاب و گیلانغرب فعالیت دارد. 
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار