مدیرکل دفتر امور سیاسی وزارت کشور مطرح کرد
مدیرکل دفتر امور سیاسی وزارت کشور گفت: نگاه ویژه دولت یازدهم بر این است با ایجاد فضای همدلی و همزبانی به کمک نخبگان جامعه امور را اداره کند تا مسیر توسعه و پیشرفت کشور هموارتر شود.
کد خبر: ۲۷۷۷۳
تاریخ انتشار: ۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۱:۴۱ 26 April 2015
به گزارش روابط‌عمومی فرمانداری ری، محمدامین رضازاده در جلسه هم‌اندیشی احزاب و تشکل‌های سیاسی شهرستان ری اظهار داشت: دولت یازدهم توانست با تدبیر و درایت به دور از افراط و تفریط و فشارهای سیاسی داخلی و خارجی و با اعمال تعامل مثبت شرایطی را فراهم آورد تا کشور از اقبال عمومی در داخل کشور و جامعه بین‌المللی برخوردار شود.

وی فضای امنیتی و آرامش کشور را مطلوب و مثبت تلقی کرد و گفت: با اتحاد و انسجام در بین مسئولان دستگاه‌های اجرایی، کشور از ضریب امنیت و آرامش بالایی در داخل و خارج از نظام جمهوری اسلامی ایران برخوردار است.

مدیرکل دفتر امور سیاسی وزارت کشور در ادامه بیانیه لوزان را مقدمه تامین منافع نظام دانست و تصریح کرد: دولت یازدهم و تیم مذاکره‌کننده با رویکردی نو و ادبیات جدیدی با عنوان برد برد در حوزه سیاست خارجی و در موضوع بسیار مهم هسته‌ای روند مذاکرات را در چارچوب منویات رهبر معظم انقلاب و با حفظ منافع ملی تغییر داده است.

وی در پایان گفت: امیدواریم روند مذاکرات به نتیجه مطلوبی منجر شود اما اگر توافقی صورت پذیرد نباید انتظار داشت همه مشکلات موجود در کشور برطرف شود بلکه باید با سعه صدر و به تدریج در رفع مشکلات اعم از اقتصاد، اشتغال و رفاه اجتماعی گام برداریم.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار