نماینده مردم تهران در گفت‎وگو با تابناک تهران
تابناک تهران- نماینده مردم تهران، ری شمیرانات و اسلام شهر با ابراز تعجب نسبت به تلاش برخی افراد و رسانه ها برای سیاسی جلوه دادن تحقیق و تفحص از شهرداری تهران در مجلس گفت: این یک روند عادی در مجلس در راستای وظایف نظارتی نمایندگان است و مجلس تلاش دارد فارغ از نگاه های سیاسی تنها به شفاف سازی درباره عملکرد شهرداری تهران بپردازد.
کد خبر: ۲۸۹۹۶۸
تاریخ انتشار: ۱۳ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۵:۵۷ 03 September 2016
محمدرضا  بادامچی، عضو کمیسیون اجتماعی مجلس با بیان این مطلب در گفت و گو با تابناک تهران گفت: در پی بروز برخی حساسیت ها نیست به عملکرد شهرداری تهران و به دنبال دریافت گزارش هایی از تخلفات احتمالی در موضوعاتی همچون واگذاری املاک به مدیران و اعضای شورای شهر، تعدادی از نمایندگان طرح تحقیق و تفحصی را امضا و تقدیم هیات رییسه شد.

او افزود: نیت امضا کنندگان این طرح و تحقیق و تفحص به هیچ وجه سیاسی و جناحی نیست و اکنون نمایندگان هم هیچ  قضاوتی درباره عملکرد شهرداری تهران ارایه نکردند.

امضا کننده طرح تحقیق و تفحص از شهرداری تهران ادامه داد: تنها برای رفع برخی ابهامات این طرح ارایه شده است و امیدواریم که اساسا این ابهامات به هیچ وجه نزدیک به واقیت هم نباشد و شهرداری تهران از اتهامات مطرح شده تبرئه شود.

وی تصریح کرد: با این حال اگر در جریان تحقیق و تفحص از عملکرد شهرداری تهران، نمایندگان به تخلفی رسیدند به بالطبع با ارایه گزارش دقیق و مستند ضروری است که آن تخلفات بدون آنکه انگ سیاسی و جناحی بودن زده شود مورد رسیدگی قرار گیرد.

بادامچی با تاکید بر اینکه مجلس به مسئله تخلفات احتمالی در شهرداری نگاه سیاسی ندارد گفت: ضروری است تا ارایه گزارش سازمان بازرسی و انجام تحقیق و تفحص از عملکرد شهرداری توسط مجلس از  قضاوت های عجولانه پرهیز شود و اجازه داده شود که این جریان روند عادی و منطقی خود را طی کند و به دور از جنجال آفرینی های سیاسی به اتهامات وارده رسیدگی شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار