نشست هم اندیشی فعالان و مسوولان محیط زیست؛
نشست هم اندیشی فعالان و مسوولان محیط زیست استان های اصفهان، بوشهر و کرمانشاه جمعه شب به میزبانی انجمن دوست داران طبیعت و گروه نیک اندیشان باینگان در سرسرای همایش های اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهر باینگان برگزار شد.
کد خبر: ۲۹۳۷۱۵
تاریخ انتشار: ۲۰ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۰:۱۹ 10 September 2016
به گزارش تابناک به نقل از ایرنا،دراین نشست معاون فنی اداره کل محیط زیست استان کرمانشاه با قدردانی از فعالیت های تشکل های حامی محیط زیست در استان کرمانشاه بر حفظ و صیانت از محیط زیست از سوی همه آحاد و اقشار جامعه تاکید کرد و گفت: همه ما باید در برابر محیط زیست احساس مسوولیت کنیم.
فریدون یاوری درادامه سخنان خودهمچنین جذب اعتبار از سوی استانداری برای دفن و امحا علمی زباله،جذب نیروی انسانی ماهر برای محیط بانی و امور کارشناسی و ارتباط بیشتر اداره کل محیط زیست و سایر ادارات دولتی با سمن های محیط زیستی را مورد تاکید قرار داد و افزود: تلاش برای فرهنگ سازی میان اقشار مختلف مردم از جمله نونهالان و نوجوانان و توجه به دغدغه ها و مسایل زیست محیطی در انجام پروژه های عمرانی باید بیشتر از گذشته مورد توجه قرار گیرد.
وی همچنین از برگزاری گردهمایی سازمان های مردم نهاد حوزه محیط زیست با گسترده ملی در آینده ای نزدیک به میزبانی استان کرمانشاه نیز خبر داد.در این نشست برخی از اعضای شورای اداری شهرستان پاوه و بخش باینگان، انجمن های محیط زیستی سطح اورامانات و انجمن هایی از شهرستان های گلپایگان و گناوه و علاقه مندان به مباحث محیط زیستی نیز حضور داشتند و در مورد شرایط کنونی سمن های محیط زیستی و ظرفیت ها و نیازهای این سمن ها بحث و تبادل نظر کردند.
پخش کلیپ هایی از طبیعت منطقه اورامانات و توزیع پوستر و پکیج های مرتبط با محور مباحث محیط زیستی و همچنین بیان دغدغه ها و مسایل محیط زیستی منطقه از دیگر بخش های این نشست بود.
شهر مرزی باینگان با بیش از دو هزار نفر جمعیت در 120 کیلومتری شمال غربی کرمانشاه واقع شده است و فعال ترین گروه های محیط زیستی استان دراین شهر فعالیت دارند. 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار