فرماندار قدس:
قدس-فرماندار قدس گفت:سرانه های ورزشی این شهرستان ۳۰ سانتیمتر برآورد می شود.
کد خبر: ۲۹۵۷۸۳
تاریخ انتشار: ۲۴ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۰:۲۹ 14 September 2016
محسن ضرغام  با اشاره به استعدادهای بالقوه و توانمندی حائز اهمیت شهرستان قدس در حوزه ورزش قهرمانی اظهار داشت:کسب عناوین متعدد ورزشی در حوزه های استانی، کشور و جهانی توسط ورزشکاران قدسی موید ظرفیت های بسیار بالای این منطقه در عرصه ورزش حرفه ای است.

فرماندار قدس گفت:مهاجر پذیری این شهرستان و برخورداری از مربیان توانمند، یکی از عوامل موثر در درخشش ورزشکاران قدس در میادین است و امیدواریم این روند در آینده نیز با پویایی و بالندگی مضاعف طی شود.

وی افزود:علیرغم استعدادهای کم نظیری که در این شهرستان حضور دارند اما در بخش زیر ساخت ها و سرانه امکانات ورزشی با محدودیت های و کمبودهایی مواجه هستیم که بدون تردید با ارتقای آن ضریب توفیق ورزشکاران این خطه به نحوی فزاینده افزایش خواهد یافت.

ضرغام عنوان کرد:در حال حاضر سرانه ورزشی این منطقه بیش از ۳۰ سانتیمتر برآورد می شود که با عنایت به تدابیر اتخاذ شده، امیدواریم در آینده این میزان به یک متر ارتقا پیدا کند.

فرماندار قدس گفت:شهرداری و شورای شهر قدس، پروژه ها و طرح های سازنده ای را در بخش ورزشی احداث، اجرایی و راه اندازی کرده اند که در رفع بخشی از نیازهای این خطه موثر خواهد بود.

وی در خاتمه یادآور شد:امیدواریم با نگاه ویژه وزارت ورزش و جوانان به این شهرستان در محدوده غربی استان تهران، افتخار آفرینی های بیشتری به واسطه ورزشکاران قدسی برای این مرز و بوم حاصل شود.
منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار