در چارچوب هفته نخست لیگ برتر فوتبال ساحلی کشور تیم لسمان مروارید رشت متحمل شکست سنگین شش بر یک خانگی گردید.
کد خبر: ۳۰۲۷۸
تاریخ انتشار: ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۰:۳۴ 03 May 2015
به گزارش تابناک گیلان ، در چارچوب هفته نخست لیگ برتر فوتبال ساحلی کشور تیم لسمان مروارید رشت متحمل شکست سنگین شش بر یک خانگی گردید.

بنابراین گزارش این این دیدار به دلیل ایراداتی که کمیته برگزاری مسابقات از زمین ساحلی مجتمع مروارید خزر گرفته بود در زمین ساحلی منطقه آزاد انزلی برگزار شد و قضاوت آن برعهده مجید کابلی با کمک های علی حاجی پور و حسین رکنی بود.

این مسابقه در نهایت با نتیجه پرگل 6 بریک به سود شهرداری تبریز خاتمه یافت، تک گل لسمان مروارید خزر را احسان حسین نژاد بازیکن ملی پوش این تیم به ثمر رساند و برای شهرداری تبریز نیز محمود علیجانی 2 گل، حمید زنگنه، محمد مرادی، علی حامدی وعلی درویشی هرکدام یک گل زدند.

دروازه‌بان تیم شهرداری تبریز در دقایق پایانی با خطای پنالتی که روی محمد کریمی مرتکب شد از زمین مسابقه اخراج شد، لسمانی‌ها با هدایت محمدنیک، همان تیم یکدست سالیان گذشته بودند که سابقه حضور در تمام هشت دوره لیگ برتر را در کارنامه دارند و دلیل این نتیجه دور از انتظار را می‌توان در عدم برگزاری این مسابقه در ورزشگاه خانگی‌شان و همچنین مسجل شدن دیرهنگام حضور لسمان در لیگ هشتم ارزیابی کرد که مانع انجام تدارک کافی برای شرکت در این بازی‌ها شد.

نماینده تبریزی‌ها هم که بعد از غیبت دوساله به لیگ برتر برگشته بودند با جمع آوری بازیکنان عمدتا مازنی و سمنانی قصد دارند روزهای خوش گذشته را تکرار کنند که در نخستین گام موفق به کسب یک برد پرگل شدند.

قوی سپید انزلی در نخستین هفته استراحت داشت و دیدار خزر رودسر در مقابل نماینده مازندران در هفته اول برگزار نشد تا تکلیف سهمیه مازندران در لیگ برتر مشخص شود.

در هفته دوم این رقابت‌ها در روز هجدهم اردی بهشت هر سه تیم گیلانی در خانه حریفان به میدان خواهند رفت که طی آن تیم قوی سپید بندرانزلی در آبادان برابر شهید جهان نژادیان آبادان به میدان می‌رود.

تیم لسمان مروارید خزر در بندرعباس به مصاف تیم شهرداری این شهر می رود و تیم خزر رودسر در بندر گز با ملوان این شهر مصاف خواهد داد، هشتمین دوره لیگ برتر فوتبال ساحلی کشور با شرکت 13تیم برای نخستین بار در یک گروه به صورت رفت برگزار می‌شود.

پنج تیم برتر دور رفت در مرحله پایانی لیگ برتر فوتبال ساحلی به صورت رفت و برگشت باهم مسابقه دهند تا چهره ی تیم قهرمان مشخص شود.
منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار