مسوول روابط عمومی هیات فوتبال استان گیلان روز دوشنبه گفت : تیم فوتبال ساحلی لسمان مروارید خزر رشت در هفته اول این رقابت ها به مصاف تیم شهرداری تبریز رفت که در نهایت متحمل شکست شد
کد خبر: ۳۰۸۰۰
تاریخ انتشار: ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۰:۵۹ 04 May 2015
به گزارش تابناک گیلان ،مسوول روابط عمومی هیات فوتبال استان گیلان روز دوشنبه گفت : تیم فوتبال ساحلی لسمان مروارید خزر رشت در هفته اول این رقابت ها به مصاف تیم شهرداری تبریز رفت که در نهایت متحمل شکست شد .

مجتبی پوربخش افزود : در جریان این مسابقه که از هفته اول هشتمین دوره رقابت های فوتبال ساحلی لیگ برتر کشور در رشت برگزار شد ، تیم لسمان مروارید خزر با نتیجه شش بر یک مغلوب تیم شهرداری تبریز شد .

وی اظهار کرد : تک گل تیم فوتبال ساحلی لسمان مروارید خزر را احسان حسین نژاد به ثمررساند و گل های تیم فوتبال ساحلی شهرداری تبریز را نیز ، محمود علیجانی دو گل ، حمید زنگنه ، محمد مرادی ، علی حامدی و علی درویشی به ثمر رساندند .

وی ادامه داد : هشتمین دوره رقابت های فوتبال ساحلی لیگ برتر کشور با شرکت 13 تیم در یک گروه برگزار می شود که در پایان پنج تیم برتر در مرحله پایانی به صورت رفت و برگشت با هم به رقابت می پردازند .

مسوول روابط عمومی هیات فوتبال گیلان بیان کرد : فوتبال ساحلی در سه وقت 12 دقیقه ای مفید برگزار می شود که در صورت تساوی ، یک وقت سه دقیقه ای محسوب می شود .

مجتبی پوربخش خاطرنشان کرد : باز هم در صورت تساوی دو تیم ، پنالتی سه به سه انجام می شود و در ادامه نیز پنالتی تک به تک تیم برنده را مشخص خواهد کرد .
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار