معاون عملیات فرماندهی انتظامی استان کرمانشاه مطرح کرد:
کرمانشاه- معاون عملیات فرماندهی انتظامی استان کرمانشاه گفت: پلیس انتظامی استان کرمانشاه تمهیدات لازم را برای پوشش مراسم تاسوعا و عاشورا اتخاذ نموده و در آماده باش هستیم.
کد خبر: ۳۰۹۲۶۵
تاریخ انتشار: ۱۸ مهر ۱۳۹۵ - ۱۲:۳۰ 09 October 2016
به گزارش تابناک به نقل از مهر،سرهنگ برزو محمدی اظهار داشت: پلیس انتظامی استان تمهیدات لازم را برای ایام عزاداری و به ویژه تاسوعا و عاشورا در نظر گرفته و از همه ظرفیت‌های خود در این راستا استفاده می‌کند.

سرهنگ محمدی با بیان اینکه شرح وظایف همه پلیس‌های تخصصی در این ایام مشخص شده، گفت: پلیس آگاهی، یگان ویژه، پلیس راه و راهور و انتظامی شهرستان‌های تابعه همه در ایام تاسوعا و عاشورا پای کار هستند.

معاون عملیات فرماندهی انتظامی استان کرمانشاه افزود: از ظرفیت معاونین ستاد نیز استفاده می‌شود و همه تمهیدات و اقدامات لازم از سوی پلیس صورت می‌گیرد تا شهروندان ما دغدغه نداشته نباشند.

*محدودیت‌ ترافیکی اعمال می‌شود

وی افزود: بحمدالله تاکنون پوشش انتظامی مطلوب در سطح استان در تکایا و هیئات مذهبی و... به عمل آمده و برای روز تاسوعا و عاشورا نیز تمهیدات لازم از جمله محدودیت‌های ترافیکی لحاظ شده است.

سرهنگ محمدی همچنین بیان کرد: به نیروهای انتظامی برای پوشش مراسم تاسوعا و عاشورا آماده باش اعلام شده و از ظرفیت بسیج نیز برای برقراری نظم و هماهنگی استفاده می‌شود.

معاون عملیات فرماندهی انتظامی استان کرمانشاه افزود: یگان‌های مرزی در مرزها پوشش کامل را انجام می‌دهند و در گلوگاه‌های کرمانشاه نیز پوشش لازم اعمال خواهد شد.

وی همچنین به محدودیت‌های ترافیکی پلیس در روز تاسوعا و عاشوا اشاره کرد و گفت: در سنوات قبل در مسیرهای اصلی که به محل تجمع عزاداران منتهی می‌شد محدودیت داشتیم و در مسیرهایی همچون چهارراه اجاق به سمت آزادی، وکیل آقا تا چهار راه اجاق ، چهار راه مدرس، مسیر اربابی به سمت آزادی و محدودیت پیش بینی می‌شود.

سرهنگ محمدی افزود: در بحث سرقت نیز با توجه به حضور شهروندان در خیابان‌ها طی روزهای تاسوعا و عاشورا، پوشش کامل توسط پلیس‌ تخصصی اعمال می‌شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار