مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمانشاه در پیامی ضمن عرض تسلیت به مناسبت ایام سوگواری سید و سالار شهیدان حضرت ابا عبدالله الحسین(ع) فرا رسیدن روز ملی پارالمپیک را تبریک گفت.
کد خبر: ۳۱۰۸۳۳
تاریخ انتشار: ۲۲ مهر ۱۳۹۵ - ۱۲:۰۸ 13 October 2016


در این پیام آمده است:24 مهرماه، روز ملی پارالمپیک به کلیه ورزشکاران و قهرمانان این عرصه افتخار آفرین تبریک و تهنیت عرض می نمایم.
امسال برای نخستین بار ،در تقویم رسمی جمهوری اسلامی ایران به پاس قدردانی از قهرمانان و نام آوران پارالمپیکی کشور 24 مهرماه به نام روز ملی پارالمپیک نامگذاری  شده است تا به بهانه آن فراموش نکنیم که این قشر عزیز چه افخارات ارزشمندی را برای کشور عزیزمان به ارمغان آورده اند.
بدون تردید،ایجاد روحیه شادابی، نشاط و امید از طریق ورزش و فعالیت های بدنی در بین جانبازان و معلولین عزیز رسالت اصلی همه مسئولین ذیربط و علی الخصوص کمیته ملی پارالمپیک است که این امر مستوجب اجری دوچندان و سعادتی ماندگار است که نصیب خدمتگذاران و خادمین این عرصه گردیده است.
اینجانب به نمایندگی از جامعه سر افراز ورزش و جوانان استان کرمانشاه این روز را به تمامی ورزشکاران،قهرمانان،نام آوران و خدمتگذاران ورزش جانبازان و معلولین استان کرمانشاه تبریک عرض می نمایم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار