معاون خدمات شهری شهرداری تهران با اشاره به این که بیش از 30 هزار کارگر در زمینه رفت و روب و فضای سبز شهر تهران فعالیت می‌کنند،گفت: با توجه به این موضوع مهم که نگهداشت شهر تهران به دست توانا و زحمتکش آنان انجام می‌شود.
کد خبر: ۳۱۸۱۹
تاریخ انتشار: ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۵:۴۹ 06 May 2015
به گزارش فارس مجتبی عبدالهی در همایش تجلیل از کارگران حوزه معاونت خدمات شهری شهرداری تهران که در فرهنگسرای بهمن با حضور  1500 کارگر این حوزه برگزار شد، در خصوص برگزاری این همایش گفت:با توجه به  قرار گرفتن در هفته کارگر و به پاس تقدیر و تشکر از کارگران زحمتکش در حوزه  خدمات شهری خصوصا در حوزه رفت و روب، نگهداشت شهر و فضای سبز همایشی را در دو مرحله (سه شنبه 15 و پنج شنبه 17 اردیبهشت ماه) برگزار می‌کنیم تا از این طریق بتوانیم از زحمات بی دریغ  این کارگران زحمتکش تقدیر به عمل آوریم.
عبدالهی در ادامه افزود: در هر مرحله 1500 کارگر حضور دارند که مجموعا در طی این دو روز از سه هزار کارگر زحمتکش این حوزه که در مناطق مختلف شهر تهران مشغول خدمات رسانی به شهروندان هستند، تقدیر می‌شود.

معاون خدمات شهری شهرداری تهران در  ادامه  با اشاره  به این که بیش از 30 هزار کارگر در زمینه رفت و روب و فضای سبز شهر تهران فعالیت میکنند،گفت: با توجه به این موضوع مهم که نگهداشت شهر تهران به دست توانا و زحمتکش آنان انجام می شود.بنابراین ما خود را موظف و مکلف می دانیم که در هفته کارگر و روزی که به پاس زحمات این عزیزان نامگذاری شده است از آنان قدردانی کنیم.

گفتنی است  پخش کلیپ مرتبط با فعالیت ها و خدمات معاونت خدمات شهری در  ایام اربعین سید و سالار شهیدان آقا اباعبدالله الحسین(ع)  در کربلای معلی، نمایش گروه هنری دستان گویا، برگزاری مسابقه و نیز برنامه های شاد و مفرح با حضور هنرمندان و... از دیگر برنامه های این همایش بود که مورد توجه کارگران خدوم این معاونت قرار گرفت.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار