جمعی از مسوولان و فعالان سیاسی کرمانشاه با اشاره به شدت گرفتن انتقادهای تخریبی علیه دولت، این کار را تخریب نظام و انقلاب اسلامی دانستند که بیشترین ضرر آن متوجه مردم خواهد بود.
کد خبر: ۳۱۸۶۳۰
تاریخ انتشار: ۰۵ آبان ۱۳۹۵ - ۱۸:۴۲ 26 October 2016
به گزارش تابناک و به نقل از ایرنا، در حالی که کمتر از 10 ماه دیگر تا پایان عمر دولت یازدهم باقی مانده است انتقادهای که البته بیشتر به تخریب شبیه هستند تا نقد مشفقانه علیه آن شدت گرفته و عده ای سعی می کنند به هر بهانه ای خدمات دولت آقای روحانی را زیرسوال ببرند. 
ماجرای فیش های حقوقی نجومی، مساله برجام، عهدشکنی های آمریکا و غرب و ... همه بهانه هایی شده تا منتقدان دولت بیش از آنکه نقد دلسوزانه داشته باشند از آن چماقی ساخته و به جان دولت بیفتند. 
این انتقادها و تخریب ها در حالی صورت می گیرد که ده ها اقدام موثر دولت طی سه سال اخیر نادیده گرفته شده و ثبات اقتصادی و کاهش تورم، بهبود و رونق فضای تولید، به حداقل رسیدن هزینه های درمانی و ... به چشم منتقدان نمی آید. 
در همین راستا، فرماندار کرمانشاه، رییس شورای هماهنگی جبهه اصلاحات و یکی از روحانیون برجسته استان کرمانشاه در گفت و گوهای جداگانه با خبرنگار ایرنا ضمن اینکه از منتقدان خواستند در مردم ایجاد یاس و ناامیدی نکنند، عنوان کردند که اگر انتقادی هم صورت می گیرد باید منصفانه و دور از غرض ورزی های شخصی باشد.

** تخریب و تضعیف دولت آب به آسیاب دشمن ریختن است
فضل الله رنجبر فرماندار کرمانشاه با بیان اینکه تخریب و تضعیف دولت به نوعی آب به آسیاب دشمن ریختن است، گفت: آنچه که امروز دشمنان نظام و انقلاب به دنبال آن هستند ایجاد اختلاف های داخلی و تضعیف دولت جمهوری اسلامی ایران است.
وی خاطرنشان کرد: تضعیف دولت باعث ایجاد یاس و ناامیدی در مردم می شود و هر حرکتی نیز که مردم را مایوس کند کمک به دشمنان برای دست یابی به خواسته هایشان است.
رنجبر با بیان اینکه دولت برای دستیابی به اهداف و برنامه هایش نیازمند حمایت و پشتیبانی آحاد مختلف مردم و همه جریان ها و گروه های سیاسی است، گفت: از آن جایی که تنفیذ دولت توسط رهبر معظم انقلاب انجام می شود همه ارکان نظام و اقشار مختلف مردم وظیفه دارند از دولت حمایت کنند.
فرماندار کرمانشاه گفت: دولت تدبیر و امید در حالی سرکار آمد و آقای روحانی در شرایطی زمام امور را به دست گرفت که ثبات اقتصادی خوبی را در کشور شاهد نبودیم اما در این مدت کارهای خوبی صورت گرفت و دستاوردهای زیادی برای کشور حاصل آمد.
وی اظهار کرد: آقای روحانی به عنوان یار دیرین امام (ره) و رهبر معظم انقلاب کارهای زیربنایی بزرگی انجام داده که ثمره آن ها به مرور مشخص می شود.
رنجبر همچنین خواستار رعایت انصاف در اظهارنظرها و انتقادها نسبت به دولت شد و افزود: در شرایط کنونی آن هایی که حمایت نمی کنند حداقل تخریب نیز نکنند و اجازه دهند دولت مسیر خود را طی کند.
رنجبر در پاین و با بیان اینکه دولت آقای روحانی کاملا انتقادپذیر است، گفت: آن هایی که نقدی مطرح می کنند در کنارش پیشنهاد و راهکار نیز ارایه کنند تا کشور در سایه همدلی و وحدت بتواند روند رو به رشد خود را ادامه داده و دشمنان از دستیابی به خواسته هایشان باز مانند.

** انقلاب و مردم اولین گروه هایی هستند که از تخریب دولت آسیب می بینند
امیر صالحی رییس شورای هماهنگی جبهه اصلاحات استان کرمانشاه نیز تخریب کنندگان دولت را از ادامه این عمل برحذر داشت و گفت: انقلاب، نظام جمهوری اسلامی و مردم از اولین گروه هایی هستند که از تخریب و تضعیف دولت آسیب خواهند دید.
وی خاطرنشان کرد: زمانی که آقای روحانی با رای مردم سرکار آمد در هشت سال پیش از آن نیروهای مخالف با گروه اصلاح طلب، یعنی اصول گرایان سر کار بودند و از همان ابتدا رایزنی های فراوانی برای باقی ماندن نیروهای دولت قبل در این دولت انجام گرفت.
صالحی با غیرطبیعی دانستن هجمه علیه دولت، گفت: بدون شک یکی از دلایل اصلی این هجمه ها به خطر افتادن منافع عده ای است که به دنبال آن شروع به تخریب و تضعیف دولت کرده اند.
دبیر حزب مردم سالاری کرمانشاه با بیان اینکه انتقادهای تندی که مطرح می شود همه بدون راهکار و ارایه پیشنهاد برای بهبود شرایط به ضعم منتقدان است، گفت: این انتقادها بیشتر بوی تخریب می دهد.
وی یکی از موارد مورد انتقاد مخالفان دولت را مساله برجام دانست و افزود: بیشتر این انتقادها از سوی کسانی مطرح شد که با رفع تحریم ها منافعشان به خطر افتاد و سعی کردند با بزرگ نمایی مسایل را به گونه ای دیگر جلوه دهند.
صالحی گفت: البته برخی ها نظیر رهبر معظم انقلاب نیز واقعا از روی دلسوزی و نگرانی برای کشور مطالبی راجع به برجام مطرح کردند که باید این نگرانی و دغدغه خاطر را محترم شمرد.
وی در پایان گفت: آقای روحانی در مدتی که زمام دولت را در دست داشته نشان داده که دغدغه اش حل مشکلات مردم بوده و در این راستا از مدیران توانمند هر دو گروه اطلاح طلب و اصول گرا برای نتیجه گیری بهتر استفاده کرده است.

** دکتر روحانی یار رهبر و خدمتگزاری شایسته برای مردم بوده است
حجت الاسلام عبدالله عزیزی از روحانیان کرمانشاه نیز در گفت و گو با ایرنا از دکتر روحانی به عنوان یار رهبر انقلاب و خدمتگزار شایسته مردم یاد کرد و گفت: ایشان مجتهدی آگاه و دلسوز و تحصیل کرده حوزه و دانشگاه است.
وی با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب همواره از دولت های مختلف حمایت کرده اند، گفت: ما نیز موظفیم که به بهترین شکل ممکن از این دولت که در واقع منتخب مردم نیز هست، حمایت و پشتیبانی کنیم.
حجت الاسلام عزیزی با بیان اینکه متاسفانه عده ای خواسته یا ناخواسته پیش پای دولت سنگ اندازی می کنند، گفت: این اقدام در واقع نوعی خیانت به مردم و خواست دشمنان انقلاب است که باید از آن پرهیز کرد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار