در دو حادثه جداگانه در جاده های خون 1 و 2 یک تراکتور و یک پراید واژگون شدند.
کد خبر: ۳۲۱۹۵۵
تاریخ انتشار: ۱۱ آبان ۱۳۹۵ - ۲۳:۳۳ 01 November 2016
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد،جاده خون اصطلاحی است که برای اولین بار در مورد جاده سوق به دهدشت به کار برده شد و دلیل آن هم وضعیت بسیار خطرناک این جاده بوده است که باعث کشته و مجروح شدن تعداد زیادی شده است.
اما پس از مدتی جاده چرام به دهدشت هم که با وضعیت بسیار خطرناکی در حین عملیات چهاربانده کردن آن ، رها شده است ، به عنوان جاده خون 2 معروف شد.
حال در دو حادثه جداگانه در جاده های خون 1 و 2 یک تراکتور و یک پراید واژگون شدند.
جاده خون 1
تصاویر ارسالی از شهروند خبرنگار تابناک کهگیلویه و بویراحمد از جاده سوق به دهدشت حکایت از واژگونی یک عدد تراکتور دارد که راننده آن با تلاش نیروهای امدادگر به بیمارستان دهدشت انتقال یافته است.
تصاویر حادثه
 
گزارش و عکس:سید امین سبحانی
جاده خون 2
دقایقی پیش در کیلومتر 7 جاده چرام به دهدشت نزدیک روستای القچین علیا یک دستگاه پراید واژگون و به دره کنار جاده سقوط کرد.
بنا بر گزارش میدانی خبرنگار تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، این حادثه تلفات جانی نداشت و راننده پراید زخمی شده است.
تصاویر حادثه
 
 
 
گزارش و عکس: حمید اکبری
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۴
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۲۵ - ۱۳۹۵/۰۸/۱۲
برای همه مسولین کهگیلویه چه آنهایی که ماندند و چه آنهایی که مهاجرت کر دند متاسفم و از خداوند بزرگ میخاهم کسانی که برای این منطقه کار نمی کنند به زودی در همین جاده ها تجربه تلخ عایدشان شود تا بفهمند خون مردم این منطقه بها دارد
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۱۴ - ۱۳۹۵/۰۸/۱۲
نفرين كردن كاردرستي نيست همه ماايراني هامحال ممكنه كه توخانواده هامون عزيزي روتواين جاده هاي ناايمن كشورمون ازدست نداده باشيم يامعلول نشده باشند.جالب اينه كه هميشه راننده رومقصرميدونندنه عوامل مهم ديگه اي مثل جاده هاي غيراستانداردوخودروهاي مزخرف ساخت داخل شون كه ذينفعندوهميشه طرفداريشون وميكنند.
بنگرو
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۱۰ - ۱۳۹۵/۰۸/۱۶
امان امان ازبی خیالی وبی تدبیری وبی مسولیتی مسولین ما....ای ننگ برکسانیکه فقط شعارووعده وعیدانتخاباتی میدهندوفقط درجهت حفظ صندلی وپست مدیریتیشون هستندوالی مهم نیست که که چه برسرمردم میایددراین جاده های مگ که مارابه سه راهی جاده های مرگ درجنگ هشت ساله می اندازدکه دهنگام گذرازآنهابالای هشتاددرصدگلوله خوردن وشهادت وزخمی شدن وهرنوع آسیبی بوده وحالا جاده های بین شهرستانی خصوصاوبین استانی ماهمان حالت رادارندیعنی بایدمرگ راامضاکردوپابه این جادهاگذاشت...مگرنه این است که درآماری که گرفتندتعدادتلفات جاده های مادرهشت سال بالای آمارتلفات درهشت سال جنگ شده است که دلیلی براین مدعاست....فعلاانگارفقط مشکل مامدیریت وپست آقای مهندس ماهیاری بوده که التیام داده شد.کاش مردم راهم درک میکردند.......
بهرام
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۴۶ - ۱۳۹۵/۰۸/۲۱
واقعا جای بسی تاسف است چندین سال هست دارد میگذرد هنوز جاده چرام دهدشت درست نشده مگه مردم چرام دهدشت چه از باشت کنتر دارند اعتبار و بودجه مگه فقط برای گچساران و باشت هست جاده شانه که نداره هیج تازه بغل جاده اقدام به حفر پل نمودند بدون هیچ علایم هشدار دهنده ای فلاکت و بدبختی این مردم چهموقع باید تمام شود سر نشیان این پراید سه تا دانش اموز بودن که برای خرید جزو به دهدشت رفته بودند اقایان و مسئولین محترم تابلوی شهرستانی چرام را لطفا ببرند جلی دیگع نصب کنند . نوم خش. کلگه ویرونه.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار