با درایت و حضور به موقع واحد آتش نشانی حوزه خدمات شهری شهرداری فیروزکوه از بروز فاجعه زیان بار مالی و جانی جلوگیری به عمل آمد .
کد خبر: ۳۲۲۴۰۷
تاریخ انتشار: ۱۲ آبان ۱۳۹۵ - ۱۳:۴۵ 02 November 2016
محرابیان فرمانده ایستگاه آتش نشانی شهرداری در گفتگویی اعلام داشت ؛ به محض کسب خبر و اخذ دستور از شهردار محترم عوامل آتش نشانی در محل آتش سوزی واقع در شهرک صنعتی امیریه مستقر و عملیات اطفاءحریق را شروع و آتش را مهار نمودند .

وی همچنین بیان داشت : هرچند ارائه خدمات به صنایع مستقر در شهرک صنعتی امیریه قانوناً از وظایف شهرداری نیست این واحد صرفاً به خاطر حس انسان دوستانه با مدیریت شهرک همکاری داشته است .

رئیس ایستگاه آتش نشانی شهر فیروزکوه تأکید کرد : شهرک علی دره دارای ایستگاه و تجهیزات آتش نشانی بوده و مسئولین و متولیان امر بایستی نسبت به فعالیت آتش نشانی شهرک توجه ویژه داشته و عموم صنایع و واحدهای مستقر در شهرک متأسفانه فاقد هرگونه استاندارد های اولیه ایمنی بوده که در این راستا هم توجه مسئولین امر را می طلبد .

محرابیان با اشاره به میزان خسارت وارده گفت : کارشناسان آتش نشانی در حال بررسی علل و میزان خسارت مالی بوده که متعاقباً اعلام خواهد شد .

لازم بذکر است در سنوات گذشته هم آتش سوزی در یکی از واحد های تولیدی شهرک مذکور به وقوع پیوسته بود که با اقدام به موقع عوامل آتش نشانی شهرداری فیروزکوه و اعزام کمک از شهرهای همجوار آتش سوزی مهار شده که در جهت رفع مشکل چندین بار تذکرات لازم در جهت تجهیز و اورهال شدن تجهیزات ایستگاه آتش نشانی شهرک صنعتی به مسئولین شهرک داده شد که انتظار می رود منبعد موضوع مدنظر متولیان قرار گیرد .
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار