مراسم راهپیمایی 13 آبان با حضور اقشار مختلف مردم همیشه در صحنه و ولایتمدار این استان روز پنجشنبه همزمان با سراسر کشور در قم آغاز شد.
کد خبر: ۳۲۲۸۶۳
تاریخ انتشار: ۱۳ آبان ۱۳۹۵ - ۱۰:۱۳ 03 November 2016
به گزارش تابناک قم، این آیین ضد استکباری در میدان روح الله مجاور بیت شریف امام راحل با ادای احترام به روح ملکوتی رهبر کبیر انقلاب آغاز و سپس تظاهرات استکبار ستیز از مسیرهای منتهی به میدان آستان مقدس بارگاه ملکوتی حضرت معصومه(س) و پایگاه جهاد و اجتهاد، مدرسه مبارکه فیضیه ادامه دارد.

حضور دانش آموزان و دانشجویان در این راهپیمایی پررنگ است و عموم مردم قم امروز راهپیمایی خود را از میدان روح الله شروع کرده اند و در مدرسه فیضیه تجمع خواهند کرد.

از آیت الله سید احمد خاتمی عضو هیات رئیسه مجلس خبرگان رهبری و سردار محمد رضا نقدی رئیس سازمان بسیج مستضعفین به عنوان سخنرانان این مراسم نام برده شده است.

13 آبان سالروز تسخیر لانه جاسوسی آمریکا به دست دانشجویان پیرو خط امام در سال 1358، تبعید رهبر کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی(ره) به دست رژیم پهلوی در سال 1343 به ترکیه و بزرگداشت شهادت دانش‌آموزان معترض به ظلم و ستم و فساد ستمشاهی و استعمار و دخالت های آمریکا در امور داخلی ایران در سال 1357 است.
منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار