فرماندار ملارد مطرح کرد:
فرماندار ملارد گفت:یکی از ضرورت های فعلی در شهرستان ملارد به لزوم انتقال سرپرستی بانک های فعال در این منطقه از استان البرز به غرب استان تهران معطوف می شود.
کد خبر: ۳۲۴۲۲۴
تاریخ انتشار: ۱۶ آبان ۱۳۹۵ - ۰۹:۲۴ 06 November 2016
بهمن خطیبی  با اشاره به نقش حائز اهمیت و برجسته بانک ها در ارائه خدمات پولی به مردم اظهار داشت: این مراکز از مجموعه هایی به شمار می رود که در بسیاری از امور و مناسبات روزمره مردم تأثیرگذار است.

فرماندار ملارد عنوان کرد:در دو بخش مرکزی و صفادشت این شهرستان نیز تعدادی از بانک ها ارائه خدمات می کنند که هر روز با بخش قابل توجهی از عموم مردم ساکن در ملارد مراوده و تعامل دارند.

وی افزود:یکی از مشکلات عمده و جدی در حوزه فعالیت بانک های مستقر در شهرستان ملارد به محل استقرار مدیریت و سرپرستی این نهادها معطوف می شود که در شهر کرج و استان البرز قرار گرفته اند.

فرماندار ملارد عنوان کرد:امیدواریم ساز و کاری اندیشیده شده  تا در قالب آن مدیریت و سرپرستی بانک ها به غرب استان تهران منتقل شود.

خطیبی گفت:حصول این موضوع باعث می شود تا در تعاملات و پیگیری امور مالی، پولی و اقتصادی به توفیقات هر چه بیشتری نائل شویم و بدون تردید در چنین شرایطی، رفع و مهار مشکلات مرتبط با این عرصه تسهیل و تسریع خواهد شد.

وی افزود:یکی از مشکلاتی که در گذشته شاهد آن بوده ایم به اتمام فعالیت و جمع شدن برخی از شعب بانکی در شهرستان ملارد معطوف می شود که متأسفانه بدون اطلاع فرمانداری این امر محقق شده و می طلبد بانک ها در اتخاذ چنین تصمیماتی، فرمانداری را نیز به عنوان نماینده عالی دولت در شهرستان مطلع کنند.

فرماندار ملارد یادآور شد:بدون تردید با هماهنگی و همسویی و انسجام هر چه بیشتر، پیگیری امور به نحو شایسته تری محقق خواهد شد و خروجی چنین روال و رویکردی در تأمین رضایتمندی هر چه بیشتر مردم تاثیرگذار خواهد بود.
منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار