فرماندار شهرستان دماوند از رتبه نخست این شهرستان در اجرای سامانه ساماب در استان تهران خبر داد و گفت: حفر چاه‌های غیرمجاز در شهرستان دماوند کاهش یافته است.
کد خبر: ۳۲۷۵۹۲
تاریخ انتشار: ۲۲ آبان ۱۳۹۵ - ۱۲:۳۵ 12 November 2016
ناصر محمودی‌فرد اظهار کرد: مشکلاتی در حوزه امور آب وجود داشت که سعی کردیم در بازدیدی که از اداره مربوطه داشتیم، مسائل را از نزدیک رصد کنیم تا مردم در هنگام مراجعه از خدمات خوبی بهره‌مند شوند.
وی با بیان اینکه سعی شده تا فرآیندهای اداری طولانی نباشد، افزود: تاکنون روند اداری به صورت سنتی و دستی بوده و این طبیعی است که مدت رسیدگی به موارد طولانی شود.
فرماندار شهرستان دماوند ادامه داد: با راه‌اندازی سامانه مکانیزه ساماب (سامانه ملی آب) سعی شده که فرآیند پاسخ‌گویی به مردم کوتاه شود و این مطمئناً می‌تواند رضایت‌مندی مردم در بحث خدمات‌رسانی حوزه کاری ادارات را به همراه داشته باشد.
محمودی‌فرد با اشاره به اینکه سامانه ساماب تازه کار خود را در استان تهران آغاز کرده است، تصریح کرد: خوشبختانه شهرستان دماوند از لحاظ پیشرفت کار و اجرای کار در بخش در سامانه ساماب، رتبه نخست را در استان تهران به دست آورده است.
وی بیان کرد: با توجه به اینکه اطلاعات موجود باید در سامانه ساماب بارگذاری شود، امیدواریم به سرعت اقدامات لازم انجام و اطلاعات جمع‌بندی شود تا مردم به صورت مکانیزه و بدون دردسر پاسخ‌ درخواست‌های خود را دریافت کنند.
فرماندار شهرستان دماوند از برخورد جدی با چاه‌های غیرمجاز در این شهرستان خبر داد و افزود: در نشست اخیر شورای حفاظت آب شهرستان دماوند تصویب شد تا پروانه چاه‌های کشاورزی که تمدید نشده تا قبل از خدمات برق بتوانند استعلام‌های لازم را از اداره امور آب دریافت کنند تا این نوع خدمات‌رسانی به مردم نیز به درستی مدیریت شود.
محمودی‌فرد اضافه کرد: با این اقدام، هم مدیریتی درستی در مصرف بهینه آب صورت می‌گیرد و هم اینکه کارها ضابطه‌مند می‌شود تا دستگاه‌ها مکلف شوند و کارهای خود را به خوبی انجام دهند.
وی تصریح کرد: سیاست ما در شهرستان دماوند بر این است که به شدت با چاه‌های غیرمجاز برخورد کنیم و امیدواریم بتوانیم مسیری که آغاز کردیم را همچنان ادامه دهیم؛ با توجه به اینکه از سال 1393 تاکنون مدیریت خوبی در بحث کنترل ساخت و سازهای غیرمجاز صورت گرفت، شاهد رکود جدی حفر چاه‌های غیرمجاز در این شهرستان هستیم.
فرماندار شهرستان دماوند خاطرنشان کرد: اداره امور منابع آب شهرستان دماوند چاه‌های غیرمجازی که در گذشته حفر شده است را به طور جدی پیگیری می‌کند تا بتواند با آن برخورد کند.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار