در شش ماه نخست امسال صورت گرفت
مدير خدمات فني شرکت ملي حفاري ايران از انجام پنج هزار و 201 عمليات در شش ماه نخست امسال در ميدان هاي نفتي و گازي در مناطق خشکي و دريایی کشور خبر داد
کد خبر: ۳۲۸۰۷۹
تاریخ انتشار: ۲۳ آبان ۱۳۹۵ - ۱۰:۵۱ 13 November 2016
 جهانگير شجاعي با اشاره به اينکه اين شرکت در زمينه خدمات فني مجموعه اي کامل از دستگاه ها و تجهيزات در اختيار دارد، گفت: با تلاش مستمر کارکنان سختکوش اين بخش نسبت به ارائه  خدمات مورد نياز شرکت های متقاضی در طيف گسترده اقدام شده است.

 وي افزود: از اين تعداد عمليات، دو هزار و 605 مورد خدمات سيمانکاری،  اسیدکاری گسترده و ویژه و تزریق نیتروژن،  275 عمليات لوله مغزي سيار، 435 مورد لايه آزمايي، 44 عمليات آزمايش سطحي چاه، 450 مورد لوله گذاري چاه، 89 مورد عمليات نصب آويزه آستري،  17 عمليات حفاري فروتعادلي و حفاري با هوا و یک هزار و 286 عمليات در بخش مخلوط مواد شيميايي بوده است.

 شجاعی با اشاره به تفکیک خدمات سیمانکاری، اسیدکاری،  تزریق نیتروژن و مخلوط مواد شیمیایی از مدیریت خدمات فنی  حفاری و ایجاد مدیریت جدید تحت عنوان مدیریت سیمان و انگیزش چاه اظهار کرد: هريک از خدمات فني در صنعت حفاری جايگاه ويژه و منحصر بفردي در زنجيره فرآيند حفاري و تعمير چاه هاي نفت و گاز دارد.

 مدیر خدمات فنی شرکت ملی حفاری ایران در تشريح برنامه هاي توسعه و نوسازي دستگاه ها و تجهيزات خدمات فني و ارتقاء سطح ارائه خدمات توضيح داد: از ابتداي فروردين تا پايان شهريورماه امسال با افزوده شدن 5 مجموعه لوله مغزي سيار ، 6 دستگاه فورانگير دوراني و بازسازي کامل 8 دستگاه پمپاژ فشار قوي سيالات، خدمات فنی حفاری از رشد کمي و کيفي  برخوردار بوده است.

 وی گفت: با توجه به گستره عملیاتی در ميدان هاي نفت و گاز کشور، تلاش داريم با آموزش و به کارگيري ظرفیت های موجود و پشتيباني بي وقفه عمليات، پاسخگوی نيازهاي عملياتي شرکت و واحدهای متقاضی باشیم. 

 شجاعی با بيان اينکه با گسترش فعاليت هاي بازرسي هاي دوره اي، تعميرات پيشگيرانه، تعميرات اتفاقي، تعميرات اساسي برنامه ريزي شده تجهيزات خدمات فني حفاري و کاهش انتظارات عملياتي در کنار برنامه هاي نوسازي ناوگان، کماکان حفظ جايگاه  ارائه خدمات فني در صنايع نفت و گاز در دستور کار اين مديريت مي باشد.  

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار