مسؤول دفتر امور آسیب‌دیدگان اداره‌کل بهزیستی کرمانشاه:
مسؤول دفتر امور آسیب‌دیدگان امور اجتماعی اداره‌کل بهزیستی استان کرمانشاه از راه‌اندازی مرکز آموزشی حمایتی کودک و خانواده در کرمانشاه با هدف ارائه خدمات تخصصی به کودکان کار خبر داد.
کد خبر: ۳۳۱۶۲۸
تاریخ انتشار: ۳۰ آبان ۱۳۹۵ - ۱۰:۰۶ 20 November 2016
به گزارش تابناک و به نقل از فارس،بهار سلطانی امروز با اشاره به فعالیت‌ها و خدمات دفتر امور آسیب‌دیدگان اجتماعی از راه‌اندازی مرکز آموزشی حمایتی کودک و خانواده در کرمانشاه خبر داد.

وی هدف از راه‌اندازی این مرکز را ارائه خدمات تخصصی به کودکان کار و آسیب‌دیده عنوان کرد و افزود: راه‌اندازی این مرکز طبق مصوبه جلسه مشترک بین معاون خدمات شهری شهرداری کرمانشاه و معاون امور اجتماعی در دستور کار قرار گرفت.

به گفته مسؤول دفتر امور آسیب‌دیدگان امور اجتماعی اداره‌کل بهزیستی استان کرمانشاه، ساماندهی کودکان کار در دستور کار بهزیستی است.

این مسؤول تصریح کرد: تاکنون 130 نفر از کودکان کار در استان شناسایی و ساماندهی شده و تعداد 36 کودک نیزاز چرخه کار خارج شده‌اند.

سلطانی خاطرنشان کرد: پدیده کودکان کار یکی از آسیب‌های اجتماعی است که گریبان‌گیر جوامع مختلف است که می‌طلبد در راستای ساماندهی این قشر از جامعه برنامه‌ریزی‌های لازم صورت بگیرد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار