معاون دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرمانشاه:
معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرمانشاه با بیان اینکه قشر دانشجو و تحصیل‌کرده محرک تحرکات اجتماعی هستند، گفت: اگر دانشگاه و دانشجو در جایگاه خود قرار گیرند بسیاری از اهداف محقق می‌شود.
کد خبر: ۳۳۹۹۱۲
تاریخ انتشار: ۱۷ آذر ۱۳۹۵ - ۱۱:۲۲ 07 December 2016
به گزارش تابناک و به نقل از فارس،شهرام فتاحی امروز اظهار داشت: روز دانشجو  در راستای آگاهی قشر تحصیل‌کرده نسبت به تحقیر ملت توسط دست‌نشاندگان استکبار است.

معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرمانشاه با بیان اینکه قشر دانشجو و تحصیل‌کرده محرک تحرکات اجتماعی هستند، افزود: اگر دانشگاه و دانشجو در جایگاه خود قرار گیرند بسیاری از اهداف محقق می‌شود.

این مسؤول با اشاره به تاکیدات مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه دانشجو باید سیاسی باشد، ادامه داد: فرمایشات مقام معظم رهبری بر جامعه‌ای پویا مبتنی بر عقلانیت و خرد بود.

معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد واحد کرمانشاه با بیان اینکه مقام معظم رهبری در دور نگه داۺتن دانشگاه از فضای سیاسی حساسیت نشان می‌دهند، یادآور شد: مقام معظم رهبری لزوم کرسی‌های آزاداندیشی و مناظره دانشجویی را ضروری دانسته‌ و در کنار رشد علمی به فضای باز سیاسی تاکید دارند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار