تابناک مرکزی: معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری مرکزی گفت: تفرقه افکنی از مصادیق بی اخلاقی است و با روح سیاست های دولت و مسئولان کشور در تضاد است.
کد خبر: ۳۴۰۵۸۶
تاریخ انتشار: ۱۸ آذر ۱۳۹۵ - ۱۵:۵۹ 08 December 2016

به گزارش تابناک مرکزی به نقل از ایرنا، شکرالله حسن بیگی روز پنجشنبه در آیین تقدیر از فعالان کمیته کارگری ستاد استقبال از کاروان تدبیر و امید به استان مرکزی در اراک، افزود: موضوعات و مسائلی که در حوزه کارشناسی در دستگاه ها مطرح می شود به منظور توسعه و پیشبرد امور است و نباید این نقد و نظرهای سازنده دست آویز سیاسی و منفعت طلبی قرار گیرد و اجازه داده نمی شود که با این تفرقه افکنی ها نشاط و سلامت استان خدشه دار شود.

وی بیان کرد: برخی از افراد قصد دارند نشست ها و گفت و گو های کارشناسی و بحث و نظرها را به عنوان اختلافات مطرح کنند و به دنبال سوء استفاده های سیاسی هستند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری مرکزی ادامه داد: طیف های معلول الحال و تفرقه انگیز باید بدانند که مدیران دولت تدبیر و امید هوشیار هستند و طعمه غرض ورزی و تفرقه انگیزی نمی شوند.

حسن بیگی ادامه داد: رفع مشکلات و تنگنا های کشور در گرو وحدت است و با تفرقه افکنی مشکلات چند برابر می شود.

وی گفت: وحدت جزء اصولی ترین کارها استو این مهم باید در کنار دیدگاه ها، طیف ها و سلیقه های مختلف مورد نظر قرار گیرد چرا که هر امر مبتنی بر وحدت دستاوردهای نیکو و موفقیت در پی دارد.

معاون سیاسی،امنیتی و اجتماعی استانداری مرکزی اضافه کرد: در دوران هشت سال دفاع مقدس رزمندگان زیر چتر وحدت و همدلی توانستند مقابل دنیا ایستادگی کنند و به پیروزی برسند.

حسن بیگی عنوان کرد: مشکلات در کشور و استان مرکزی زیاد است که بخش بزرگی از انها به این دولت به ارث رسیده است و برای گره گشایی و حل این معضلات نیز همه باید زیر چتر وحدت جمع شویمو از امکانات و ظرفیت ها با تدبیر و برنامه به شایستگی بهره ببریم.

وی در خصوص معضلات حوزه کارگری نیز گفت: دولت نگاه ویژه به مسائل کارگری و حل مشکلات این قشر دارد و تاکنون با وجود تنگناهای زیاد، توانسته بسیاری از مشکلات صنایع و کارگران این استان را حل کندو پیگیری مسائل موجود نیز به همدلی نیاز دارد.

وی تاکید کرد: پاسخگویی به نیازهای کارگران از برنامه های مهم این استان است که با جدیت تمام دنبال می شود.

به گزارش ایرنا، معاون سیاسی و امنیتی استانداری مرکزی در خصوص سفر کاروان تدبیر و امید نیز گفت: این سفر یکی از بهترین سفرهای دولت یازدهم بود که با استقبال و نظم بسیار خوبی برگزار شد.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان مرکزی نیز در این نشست گفت: کارگران از اقشار موثر هستند که تاکنون خدمات زیادی را به جامعه ارائه کرده اند.

محمد تقی آبائی هزاوه افزود: کارگران نقش موثری در توسعه کشور برعهده دارند و این قشر با وجود مشکلات مختلف همواره در مسیر کار و تولید تلاش دارند.

وی بیان کرد: مسائل و مشکلات جامعه کارگری و کارفرمایی در این استان به صورت ویژه رصد می شود.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان مرکزی ادامه داد: در راستای حل مسائل و مشکلات مختلف جامعه کارگری این استان نشست های ویژه ای با نمایندگان مجلس شورای اسلامی برگزار شده است.

در این نشست از فعالان کمیته کارگری ستاد استقبال از کاروان تدبیر و امید به استان مرکزی با اهدای لوح و جایزه تقدیر به عمل آمد.

حدود 300 هزار کارگر بیمه شده تامین اجتماعی در استان مرکزی وجود دارد.

انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار