فرمانده انتظامی شهرستان ملایر گفت: کشف 423 گرم هروئین، شیشه و تریاک و دستگیری 7 نفر سوداگر مرگ توسط پلیس ملایر انجام شد.
کد خبر: ۳۴۰۶۲
تاریخ انتشار: ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۷:۲۰ 12 May 2015
فرمانده انتظامی شهرستان ملایر از کشف 423 گرم هروئین، شیشه و تریاک و دستگیری 7 نفر سوداگر مرگ توسط پلیس ملایر خبر داد.

به گزارش ایسنا ، سرهنگ پاسدار "شعبان ترک نیا" با اعلام این خبر، گفت: بر اساس تدابیر و اولویت های ابلاغی در حوزه مبارزه با مواد مخدر و پاسخگوئی به مطالبات مردمی در جهت مبارزه بی امان با فروشندگان مواد مخدر در محلات و مناطق مسکونی، مأمورین انتظامی طی هماهنگی با مقام قضائی و با اجرای طرح پاکسازی در مناطق آلوده به معضل مواد مخدر در 6 مرحله عملیات متوالی غافلگیرانه و هدفمند، موفق به شناسائی و دستگیری 7 نفر سوداگر و توزیع کننده موادمخدر سنتی و صنعتی شدند.

وی اظهار کرد: در همین ارتباط با بازرسی صورت گرفته از مکان های مورد نظر پلیس، مقدار 39 گرم شیشه، 13 گرم هروئین، 10 گرم گراس، 361 گرم تریاک و شیره تریاک و آلات استعمال مواد مخدر کشف و ضبط شد.

سرهنگ ترک نیا در پایان ضمن تقدیر از مشارکت فعال و ارزشمند شهروندان با پلیس برای مبارزه قاطعانه با این بلای خانمان سوز و درخواست مراقبت بیشتر فرزندان توسط والدین، افزود: روند مبارزه با پدیده شوم مواد مخدر در ابعاد سخت و نرم افزاری با جدیت در دستور کار قرارخواهد داشت و برای توزیع کنندگان مواد مخدر دستگیر شده در این طرح نیز پرونده قضائی تشکیل و مراتب تحت پیگرد قانونی قرار دارد.



منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار