معاون ثبت‌احوال کرمانشاه خبر داد
معاون اسناد هویتی اداره‌کل ثبت‌احوال کرمانشاه گفت: به‌طور متوسط از مراحل اولیه شروع این طرح تاکنون در استان 483 هزار نفر برای اخذ کارت ملی هوشمند تقاضا داده‌اند که برای 322 هزار نفر از این تعداد کارت صادر شده است.
کد خبر: ۳۴۲۶۸۶
تاریخ انتشار: ۲۲ آذر ۱۳۹۵ - ۱۸:۰۸ 12 December 2016
به گزارش تابناک و به نقل از فارس،حسین نظری امروز گفت: کارت‌های ملی کاغذی طی مصوبه هیأت وزیران تا پایان سال 96 اعتبار دارند.

وی با اشاره به فعالیت ثبت‌ احوال از چند سال گذشته تاکنون برای جایگزین کردن کارت‌های هوشمند به‌جای کارت ملی، ادامه داد: 55 ایستگاه شامل 25 دفتر پیشخوان، 16 اداره ثبت‌ احوال، 14 ایستگاه پست در استان برای این امر در حال فعالیت هستند.

معاون اسناد هویتی اداره‌کل ثبت‌احوال کرمانشاه با بیان اینکه تمام اطلاعات مربوط به افراد در کارت ملی هوشمند ذخیره است و این خود موجب می‌شود خدمات با کیفیت و سرعت بیشتری به مردم ارائه داده شود، گفت: برای گرفتن کارت ملی هوشمند ابتدا باید شهروندان از طریق اینترنتی برای دریافت نوبت ثبت‌نام کنند.

این مسؤول تصریح کرد: به‌طور متوسط از مراحل اولیه شروع این طرح تاکنون در استان 483 هزار نفر برای اخذ کارت ملی هوشمند تقاضا داده‌اند که برای 322 هزار نفر از این تعداد کارت صادر شده است.

وی ادامه داد: بعد از انجام عملیات ثبت‌نام کارت ملی هوشمند، حدود یک ماه طول می‌کشد تا آماده شود و به صورت پیامک به صاحب آن اطلاع داده شود.

وی با اشاره به صدور شناسنامه جدید در استان، خاطرنشان کرد: تا‌کنون 741 هزار شناسنامه نمونه جدید نیز در استان صادر شده است که به‌طور متوسط در ماه 10 هزار شناسنامه جدید تحویل داده می‌شود.

معاون اسناد هویتی اداره‌کل ثبت احوال کرمانشاه با بیان اینکه به منظور رفاه حال مردم خدمات ثبت احوال به دفاتر پیشخوان تحویل داده می‌شود، گفت: نزدیک به 35 دفتر خدماتی شهری و روستائی با اداره‌کل ثبت احوال استان کرمانشاه به منظور دسترسی مردم به خدمات ثبت احوال قرارداد دارند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار