به گفته مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع‌ دستی و گردشگری همدان برگزاری جشنواره زمستانی همدان به اواخر بهمن ماه موکول شد.
کد خبر: ۳۵۲
تاریخ انتشار: ۲۹ دی ۱۳۹۳ - ۱۶:۵۱ 19 January 2015

 خبرگزاری فارس نوشت: ریحان سروش‌مقدم با بیان اینکه جشنواره زمستانی همدان اواخر بهمن ماه برگزار می‌شود، گفت: با توجه به اینکه اوایل بهمن ماه رئیس مجلس شورای اسلامی سفر دو روزه‌ای به همدان خواهند داشت، بر این اساس زمان جشنواره زمستانی به اواخر بهمن ماه تغییر کرد.

 

وی با بیان اینکه استاندار همدان تمایل به برگزاری جشنواره زمستانی پس از دهه فجر داشت، افزود: کمیته‌های ورزشی نیز که یکی از ارکان اصلی جشنواره زمستانی هستند، بهترین زمان برای برگزاری جشنواره را اواخر ماه بهمن تعیین کردند.

 

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع‌ دستی و گردشگری همدان بیان داشت: شهرداری و اداره ورزش و جوانان نیز که در جشنواره زمستانی همکاری دارند، نظر بر برگزاری آن در اواخر بهمن ماه داشتند.

 

این مسئول در خصوص شرایط جوی نیز که در جشنواره زمستانی نقش مهمی دارد، تصریح کرد: تجربه نشان داده که شرایط جوی در آن زمان بهترین موقع برای برگزاری جشنواره است.

 

سروش‌مقدم با بیان اینکه برنامه‌های جشنواره امسال با محوریت مردم برگزار می‌شود، یادآور شد: جشنواره زمستانی با محوریت چند رشته ورزشی و احیای فرهنگ اصیل همدانی برگزار خواهد شد.

 

وی با تأکید بر اینکه ورزش‌های زمستانی همدان به سبب برگزاری جشنواره‌های زمستانی جایگاه مطلوبی در کشور دارد، متذکر شد: همدان با رونق ورزش‌های زمستانی می‌تواند ضمن جذب گردشگر به سرمایه‌گذاری در این زمینه نیز کمک کند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار