رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان ملارد گفت: مسابقات انتخابی تیم ملی کاتا به میزبانی شهرستان ملارد و با قهرمانی استان تهران به پایان رسید.
کد خبر: ۳۵۵۵۱
تاریخ انتشار: ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۰۶:۵۸ 17 May 2015
علیرضا صیفوری امروز در گفت‌وگو با فارس با اشاره به برگزاری مسابقات انتخابی تیم ملی کاتا به میزبانی شهرستان ملارد اظهار کرد: مسابقات انتخابی تیم ملی کاتا طی روزهای پنجشنبه و جمعه، 24 و 25 اردیبهشت ماه جاری در سالن مجموعه ورزشی شماره یک شهرداری صفادشت و به میزبانی شهرستان ملارد برگزار شد.

وی با اشاره به نتایج مسابقات انتخابی تیم ملی کاتا در بخش آقایان بیان کرد: در مسابقات انتخابی تیم ملی کاتا در بخش آقایان 161 نفر کاتارو از 23 استان کشور شرکت کردند که در پایان کار، تیم تهران به مدال طلا و مقام قهرمانی رسید، تیم‌های اردبیل و گلستان به طور مشترک مدال نقره و مقام نایب قهرمانی را کسب کردند و استان مرکزی نیز به مقام سومی و مدال برنز رسید.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان ملارد با اشاره به مسابقات انتخابی تیم ملی کاتا در بخش بانوان تصریح کرد: در مسابقات انتخابی تیم ملی کاتا در بخش بانوان نیز 150 نفر کاتارو از 23 استان کشور شرکت کردند که در پایان کار، تیم تهران به مدال طلا و مقام قهرمانی رسید، تیم‌ توابع تهران مدال نقره و مقام نایب قهرمانی را کسب کرد و استان همدان نیز به مقام سومی و مدال برنز رسید.

وی در پایان متذکر شد: در ضمن خانم فاطمه افشار کاتارو ملاردی در رده سنی زیر 21 سال موفق به کسب نشان نقره و مقام نایب قهرمانی شد.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار