معاون اداره‌کل آموزش و پرورش کرمانشاه خبر داد
معاون تربیت بدنی و سلامت اداره‌کل آموزش و پرورش استان کرمانشاه به فعالیت 28 انجمن ورزشی دانش‌آموزی در این استان اشاره کرد و گفت: هدف انجمن‌های ورزشی برنامه‌ریزی مناسب برای نحوه اعزام دانش‌آموزان به مسابقات است.
کد خبر: ۳۶۰۱۶۷
تاریخ انتشار: ۲۵ دی ۱۳۹۵ - ۱۱:۳۷ 14 January 2017
به گزارش تابناک به نقل از فارس،امیر‌حمزه جلیلی امروز اظهار داشت: درس تربیت بدنی سلامت جسم و روان و همچنین نشاط و شادابی دانش‌آموز را تامین می‌کند.

وی با بیان اینکه مسابقات کشوری دانش‌آموزان اواخر بهمن‌ماه و اوایل اسفندماه برگزار می‌شود، گفت: مسابقات کشوری دانش‌آموزی با دو رشته دوی صحرانوردی و ورزش‌های زورخانه‌ای و باستانی شروع می‌شود و مابقی رشته‌ها در تابستان 96 برگزار می‌شود.

معاون تربیت بدنی و سلامت اداره‌کل آموزش و پرورش استان کرمانشاه به حضور حدود 50 تیم در دو بخش پسران و دختران در رشته‌های مختلف ورزشی در مسابقات کشوری دانش‌آموزی امسال و سال آینده اشاره کرد و افزود: دانش‌آموزان در دوره‌های تحصیلی ابتدایی، متوسطه اول و دوم به مسابقات کشوری اعزام می‌شوند.

وی به فعالیت 28 انجمن ورزشی دانش‌آموزی در استان کرمانشاه اشاره و بیان کرد: هدف انجمن‌های ورزشی برنامه‌ریزی مناسب برای نحوه اعزام دانش‌آموزان به مسابقات است.

جلیلی تصریح کرد: انجمن‌های ورزش استان در کنار برنامه‌ریزی برای نحوه اعزام مربیان و دانش‌آموزان به رقابت‌های قهرمانی کشور به مشکلات ورزش استان ازجمله نبودن فضای مناسب و کمبود سالن ورزشی نیز توجه دارند.

وی با بیان اینکه از تمام توان سازمان آموزش و پرورش در راستای کمک به انجمن‌های که مشکل دارند استفاده می‌شود، ادامه داد: آموزش و پرورش استان در راستای نداشتن برخی امکانات ورزشی از جمله پیست تارتان دو‌ومیدانی با اداره‌کل ورزش و جوانان تعامل خوبی دارد و از امکانات آن چند سالی است که استفاده می‌کند.

رئیس اداره تربیت بدنی اداره‌کل آموزش و پرورش استان کرمانشاه اجرای طرح‌های مختلف در حوزه سلامت آموزش و پرورش را به منظور اجرای سند تحول بنیادین عنوان کرد و افزود: ژیمناستیک در پایه دوم ابتدایی، طرح سباح پایه سوم و طناورز پایه چهارم، تنیس روی میز پایه پنجم و دو‌و‌میدانی در پایه ششم ابتدایی از طرح‌های ملی ورزشی است که در این مقطع تحصیلی انجام می‌شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار