برای دومین بار؛
کرمانشاه- مدیر روابط عمومی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه از تمدید ۱۰ ساعته پیش‌فروش بلیت جشنواره فیلم فجر در کرمانشاه و برای دومین بار خبر داد.
کد خبر: ۳۶۹۳۳۸
تاریخ انتشار: ۱۱ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۸:۴۱ 30 January 2017
به گزارش تابناک به نقل از مهر،محمد جواد قبادپور از تمدید پیش‌فروش بلیت جشنواره فیلم فجر در کرمانشاه خبر داد و گفت: برای دومین بار این مهلت تمدید شد.

وی افزود: بر این اساس ۱۰ ساعت پیش فروش بلیت جشنواره فیلم فجر در کرمانشاه تمدید شد و هم استانی های کرمانشاهی می توانند تا ساعت ۲۲ امروز دوشنبه ۱۱ بهمن نسبت به خرید بلیت این جشنواره اقدام کنند.

مدیر روابط عمومی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه  خاطر نشان کرد: بلیت فروشی بخش استانی سی‌وپنجمین جشنواره فیلم فجر از صبح روز پنج شنبه ۷ بهمن از طریق سامانه اینترنتی «سینوگرام» به آدرس www.cinogram.com  آغاز شده و با تمدید ۱۰ ساعته تا ۲۲  امروز دوشنبه ۱۱ بهمن ادامه خواهد یافت.

وی یادآور شد: بلیت فروشی جشنواره فقط به صورت اینترنتی امکان پذیر بوده و علاقه مندان می توانند پس از خرید، در روز ۱۴ بهمن  در کرمانشاه با در دست داشتن کارت ملی، بلیت های خود را از گیشه  سینماهای آزادی و فرهنگ  کرمانشاه دریافت کنند.

قباد پور از اکران ۱۶ فیلم در جشنواره فیلم فجر کرمانشاه خبر داد و تصریح کرد: فیلم های «سارا و آیدا»، «یادم تو را فراموش»، «ماجرای نیمروز»، «دعوت نامه»، «اسرافیل»، «بن بست وثوق»، «چراغهای ناتمام»، «فصل نرگس»، «فراری»، «صوفی و دیوانه»، «ویلایی ها»، «بدون تاریخ بدون امضا»، «تقصیر من نیست»، «تابستان داغ»، «آذر» و «شنل» در جشنواره فیلم فجر کرمانشاه به روی پرده می رود.

وی محل های تعیین شده برای تماشای فیلم های فجر در کرمانشاه را سینما آزادی و فرهنگ اعلام کرد و گفت: علاقه مندان می توانند از روز ۱۴ بهمن با در دست داشتن کارت ملی، بلیت های خود را از گیشه  سینماهای آزادی و فرهنگ  کرمانشاه دریافت کنند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار