مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان، از اکران ۲٤ فیلم از فیلم های راه یافته به سی و پنجمین جشنواره فجر در دو سینمای اهواز خبر داد
کد خبر: ۳۷۲۱۷۴
تاریخ انتشار: ۱۶ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۳:۲۳ 04 February 2017
مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان، از اکران ۲٤ فیلم از فیلم های راه یافته به سی و پنجمین جشنواره فجر در دو سینمای اهواز خبر داد.

محمد جوروند، مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان با بیان این مطلب گفت: جشنواره فیلم فجر پس از سه سال وقفه در استان، ١٤ تا ٢١ بهمن در اهواز برگزار می‌شود.

 وی افزود: بر این اساس ٢٤ فیلم از فیلم های راه یافته به سی و پنجمین جشنواره فیلم فجر در سینماهای ساحل و هلال اهواز اکران می‌شود که علاقه‌مندان می‌توانند با تهیه بلیط به صورت اینترنتی از سایت www.cinogram.com  و یا خرید از گیشه سینماهای ذکر شده، در ساعت های ١٥، ١٧، ١٩ و ٢١ فیلم‌های مورد علاقه خود را تماشا کنند.

وی با اشاره فیلم های در نظر گرفته شده برای این جشنواره که همزمان با سی و پنجمین جشنواره فیلم فجر در تهران برگزار می شود، اضافه کرد: «زیر سقف دودی» از پوران درخشنده، «خفگی» به کارگردانی فریدون جیرانی، «پشت دیوار سکوت» کاری از مسعود جعفری جوزانی، «بیست و یک روز بعد» از سید محمدرضا خردمندان و«شماره ١٧ سهیلا» به کارگردانی محمود غفاری از جمله این فیلم ها هستند.

 جوروند، تصریح کرد: «کارگر ساده نیازمندیم» کاری از منوچهر هادی، «مادری» به کارگردانی رقیه توکلی، «ایتالیا ایتالیا» از کاوه صباغ زاده، «سد معبر» کاری از محسن قرایی، «چراغ های ناتمام» به کارگردانی مصطفی سلطانی»، «سارا و آیدا» از مازیار میری، «اسرافیل» به کارگردانی آیدا پناهنده، «رگ خواب» کاری از حمید نعمت الله، «اشنوگل» از هادی حاجتمند و علی سلیمانی، از دیگر فیلم های این جشنواره هستند.

 وی اظهار کرد: همچنین «ایستگاه اتمسفر» کاری از مهدی جعفری، «آباجان» به کارگردانی هاتف علیمردانی، «رهایی از بهشت» از علی نوری اسکویی، «یادم تو را فراموش» کاری از علی عطشانی، «ماجرای نیمروز» به کارگردانی محمدحسین مهدویان، «بن بست وثوق» از حمید کاویانی، «فصل نرگس» کاری از نگار آذربایجان، «ماجان» به کارگردانی رحمان سیفی آزاد، «دریاچه ماهی» از مریم دوستی و «دعوت نامه» کاری از مهرداد فرید اکران می شود.

منبع: تابناک
برچسب ها: محمد جوروند
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار