مدیرکل آموزش و پرورش استان همدان با بیان اینکه دولت مدعی خادم‌الحرمین در حمله وحشیانه به یمن، چهره واقعی خود را به جهانیان نشان داد، گفت: در حال حاضر کودکان یمنی زیر بمباران آل سعود جان می‌دهند ولی مدعیان دفاع از حقوق بشر، لال شده‌اند.
کد خبر: ۳۷۶۹۱
تاریخ انتشار: ۰۱ خرداد ۱۳۹۴ - ۰۹:۵۱ 22 May 2015
مدیرکل آموزش و پرورش استان همدان در تجمع دانش‌آموزان همدان در اعتراض به تجاوز آل سعود به یمن گفت: کودکان یمنی زیر بمباران آل سعود جان می‌دهند ولی مدعیان دفاع از حقوق بشر، لال شده‌اند.

به گزارش  فارس ، عبدالرضا فولادوند در تجمع دانش‌آموزان همدان در اعتراض به تجاوز آل سعود به یمن اظهار کرد: دولت مدعی خادم‌الحرمین در حمله وحشیانه به یمن، چهره واقعی خود را به جهانیان نشان داد.

وی با بیان اینکه البته چهره آل سعود برای ما پنهان نبود، گفت: از همان روزهای ابتدایی تأسیس آل سعود این رژیم دست‌نشانده انگلیس، به استعمارگران کمک می‌کرد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان همدان تأکید کرد: آل سعود از روزهای ابتدای پیروزی انقلاب نیز حسادتش را به ایران نشان داد و با تفکر استکبارستیزی امام خمینی (ره) مقابله می‌کرد.

وی اضافه کرد: این رژیم منفور همیشه با پول نفت، در کمک به تجاوزات غرب در منطقه نقش داشته است.

فولادوند با اشاره به حمایت عربستان سعودی از صدام در حمله به ایران گفت: آل سعود پس از آن نیز در ترور شخصیت‌های شیعه در شبه‌ قاره هند دست داشت.

وی خاطرنشان کرد: در حمله اسرائیل به جنوب لبنان و غزه، آل سعود به هیچ وجه از مردم مظلوم این دو منطقه حمایت نکرد ولی دفاع از رژیم صهیونیستی را ادامه داد.

مدیرکل آموزش و پرورش همدان تصریح کرد: آل سعود در حمایت از گروه تکفیری داعش به خوبی چهره خود را نشان داد و در این مسئله نیز زنجیره‌ حمایت‌های خود را از تجاوزگران قطع نکرد.

وی در ادامه سخنانش گفت: در حال حاضر کودکان یمنی زیر بمباران آل سعود جان می‌دهند ولی مدعیان دفاع از حقوق بشر، لال شده‌اند.

فولادوند با اشاره به کینه‌توزی آل سعود نسبت به تفکر استکبارستیزی شیعه تصریح کرد: این کینه‌ باعث شده تا بی‌شرمانه حکم اعدام «شیخ نمر» را صادر کنند.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار