مدیرکل آموزش و پرورش استان همدان با اشاره به کمبود اعتبارات آموزش و پرورش در سال جاری، گفت: امسال سال سختی برای آموزش و پرورش است پس همه باید کمک کنیم بهترین ساماندهی را در برنامههای آموزش و پرورش داشته باشیم.
به گزارش فارس ، عبدالرضا فولادوند در گردهمایی مدیران مدارس هیئت امنائی استان همدان، با اشاره به اینکه مدارس هیئت امنایی در حال افزایش هستند، اظهار کرد: این مدارس در مدیریت ویژه هستند، نه جذب معلم و دانشآموز؛ مجموعه این عوامل است که ما را به سمت رشد سوق میدهد.
وی با بیان اینکه جایگاه واقعی مدارس هیئت امنایی باید احیا شود، افزود: فرهنگ و مدارس ما باید متحول شوند تا بهتر به اهداف مورد نظر برسیم.
مدیرکل آموزش و پرورش استان همدان خطاب به مدیران مدارس هیئت امنایی گفت: پیشنهاد میکنم علاوه بر کارنامه آموزشی، کارنامه مالی نیز در اختیار خانواده قرار گیرد تا در جلب مشارکتها نقشآفرینی کنند.
وی با اشاره به کمبود اعتبارات آموزش و پرورش در سال جاری تصریح کرد: امسال سال سختی برای آموزش و پرورش است پس همه باید کمک کنیم بهترین ساماندهی را در برنامههای آموزش و پرورش داشته باشیم.
در ادامه مدیر آموزش و پرورش ملایر نیز گفت: در سند چشمانداز، مدرسه به عنوان نقطه اتکای دولت و ملت عنوان شده و با توجه به شعار سال، موفقیت در برنامهها در گرو همدلی و همزبانی دولت و ملت است.
کاوه برخورداری با بیان اینکه دغدغه اصلی ما کیفیت آموزش است، گفت: زمانی کیفیت در آموزش و پرورش معنا پیدا میکند که دانش به عمل و رفتار تبدیل شود.
وی عنوان کرد: با توجه به تنوع ساختاری تعریف شده در آموزش و پرورش، برای رسیدن به کیفیت آموزشی، رشد متوازن در همه زمینهها نیاز است.
مدیر آموزش و پرورش ملایر یادآور شد: برنامهمحور بودن باید در صدر کارها باشد و یک پایش مستمر همراه با همهجانبهنگری نیز ضرورت دارد.
وی عنوان کرد: ملایر نخستین شهر استان بود که مدرسه هیئت امنایی تشکیل داد و با عملکرد خوب خود توانست مشارکت مردم را افزایش دهد.
برخورداری از وجود 22 مدرسه هیئت امنایی در ملایر خبر داد و گفت: از این تعداد 12 آموزشگاه دخترانه و 10 آموزشگاه نیز پسرانه است.
وی در پایان ارتقای کیفیت آموزشی، عدالت آموزشی، مدرسهمحوری برای اداره مدارس، جلب مشارکتهای مردمی و خیرین را از اهداف مهم مدارس هیئت امنایی دانست.