دومین جلسه کمیته آی تی زیر مجموعه کمیسیون دبیرخانه گردشگری سلامت استان کرمانشاه برگزار شد.
کد خبر: ۳۸۵۶۰۵
تاریخ انتشار: ۰۹ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۴:۳۲ 27 February 2017

به گزارش خبرگزاری تابناک به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان کرمانشاه، در این جلسه که روز یک شنبه در دفتر مدیرکل میراث فرهنگی استان کرمانشاه برگزار شد، جلیل بالایی با اشاره به اهمیت نقش آی تی در روند توسعه و ساماندهی توریسم سلامت در استان کرمانشاه اظهار داشت: پروسه قانونمندسازی و هدفمند کردن گردشگری سلامت نیازمند ایجاد یک پرتال جامع با قابلیت توسعه است که بتواند اطلاعات لازم و جامع را در اختیار بیماران عراقی قرار دهد.

وی تصریح کرد: آنچه که برای ما مشخص است در عراق بیمارانی که نیازمند خدمات پزشکی ما هستند وجود دارند و در کرمانشاه نیز امکانات مناسب برای سرویس دهی به این بیماران فراهم است و بخشی از این بیماران به صورت غیر رسمی از این امکانات بهره می گیرند.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان کرمانشاه، افزود: ما باید این سیستم را قانونمند کنیم تا منافع آن به استان باز گردد و این امکانات معرفی و مسیر پذیرش بیماران به صورت قانونی تعریف شود.

بالایی در خاتمه، سازماندهی، تولید محتوا، بازاریابی و در نهایت تبلیغات را از عوامل موفقیت ایجاد پرتال جامع گردشگری سلامت عنوان کرد و گفت: این فرایند باید به گونه ای شکل بگیرد که بیماران عراقی راغب به حضور در کرمانشاه شوند.

این جلسه با حضور نمایندگان اداره کل فن آوری و اطلاعات  استان، دانشگاه علوم پزشکی، اداره کل میراث فرهنگی و سازمان نظام صنفی رایانه استان برگزار گردید.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار