به گفته معاون امور فرهنگی و جوانان اداره کل ورزش و جوانان همدان ۱۷۲ برنامه فرهنگی و ورزشی ویژه هفته جوان در این استان برگزار می شود.
کد خبر: ۳۹۶۹۳
تاریخ انتشار: ۰۶ خرداد ۱۳۹۴ - ۰۱:۵۶ 27 May 2015

معاون امور فرهنگی و جوانان اداره کل ورزش و جوانان همدان از برگزاری 72 برنامه فرهنگی ورزشی در هفته جوان در این استان خبر داد.

به گزارش ایرنا؛ اسدالله ربانی مهر اظهار کرد: هفته جوان از هفتم الی سیزدهم خردادماه جاری با شعار جوان یاوری و جوان باوری برگزار می شود.

وی اظهار کرد: طبق تقویم زمانبندی شده 50 برنامه متنوع فرهنگی ورزشی و نیز 22 جشن در هفته جوان در این استان اجرا خواهد شد.

معاون فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان همدان خاطرنشان کرد: تجدید بیعت جوانان با آرمانهای شهدا و دیدار با خانواده معظم شهداء و ایثارگران و عطرافشانی مزار شهدا، نشست مشترک با ائمه جماعات استان با موضوع جوانان و ازدواج، دیدار جوانان نمونه و دبیران سازمان های مردم نهاد جوانان با مسوولان استان و شهرستان، جشنواره جوان برتر و تقدیر از 90 جوان نخبه، اجرای طرح جوان کارت، همایش پیاده روی جوانان و برگزاری برنامه های فرهنگی و ورزشی از دیگر اقدامات در این هفته است.

وی اضافه کرد: تجلیل از نخبه های جوان در حوزه کشاورزی، علمی، پژوهشی، قرآنی، ورزشی، سرباز نمونه، روحانی جوان نمونه، زوج جوان نمونه، دانش آموز نمونه و تقدیر از آنها در هفته جوان، تکمیل بانک اطلاعات جوانان، راه اندازی مرکز مشاوره رایگان ازدواج، برگزاری ایستگاه فرهنگی، نمایشگاه کتاب و عکس، دیدار با خانواده جوانان نخبه و نمونه در عرصه علمی، فرهنگی، ورزشی، اجتماعی، اعزام جوانان نمونه و دبیران فعال سمن ها به تهران برای دیدار با مقامات کشوری، کارگاه توانمندسازی سمن های جوان از دیگر برنامه های اجرایی در هفته جوان است.

ربانی مهر خاطرنشان کرد: همچنین در این هفته جوانان با شخصیت حضرت علی اکبر(ع) آشنا خواهند شد ضمن اینکه در این هفته شهید 'محمود شهبازی' به عنوان شهید جوان معرفی خواهد شد.

وی بیان کرد: شهید محمود شهبازی از شهدای تحصیل کرده در سن 24 سالگی در عملیات فتح خرمشهر به درجه رفیع شهادت نایل آمد.

وی یادآور شد: 27 موسسه از سازمانهای مردم نهاد جوانان و آل طاها از موسسات فعال حوزه فرهنگی در اجرای برنامه های هفته جوان با این اداره کل همکاری دارند.

وی افزود: این برنامه ها از سوی اداره کل ورزش و جوانان همدان و سمن ها برگزار می شود و بیش از یکصد برنامه فرهنگی نیز از سوی سایر دستگاهها در هفته جوان انجام خواهد شد.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار