سرپرست تبلیغات اسلامی شهرستان نهاوند از برگزاری مراسم گرامیداشت اعیاد شعبانیه در ۲۰۰ منطقه شهرستان نهاوند خبر داد.
کد خبر: ۳۹۸۳۳
تاریخ انتشار: ۰۶ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۳:۲۲ 27 May 2015

سرپرست تبلیغات اسلامی شهرستان نهاوند گفت: مراسم گرامیداشت اعیاد شعبانیه در ۲۰۰ منطقه شهرستان نهاوند برگزار شده است.

به گزارش مهر؛ حجت‌الاسلام حسین گروسی اظهار داشت: مراسم گرامیداشت اعیاد شعبانیه با همکاری ۶۵نفر از روحانیون بومی، مستقر، طرح هجرت و خود استقرار و همچنین دهیاران و اعضای شوراهای اسلامی در ۲۰۰منطقه مختلف شهری و روستائی شهرستان نهاوند برگزار شده است.

وی افزود: روحانیون پیرامون سبک و سیره عملی و تربیتی ائمه معصوم (ع) و همچنین ضرورت های وجود امام در جامعه و همچنین بایدها و نبایدهای جامعه مهدوی سخنرانی کرده اند.

سرپرست تبلیغات اسلامی شهرستان نهاوند بیان داشت: مراسم جشن علاوه بر نهاوند در شهرهای برزول، گیان و فیروزان و روستاهای تابعه با حضورگسترده مردم برگزار شده است.

حجت الاسلام گروسی در ادامه با اشاره به اهم فعالیت های قرآنی تبلیغات اسلامی نهاوند در ماهی که گذشت، اضافه کرد: سرکشی و نظارت مستمر برفعالیت مراکز و خانه های قرآنی شهری و روستایی به‌عنوان مهمترین راهبرد اداره تبلیغات اسلامی در اردیبهشت ماه به انجام رسیده است.

سرپرست تبلیغات اسلامی شهرستان نهاوند در ادامه از برگزاری دوره های مختلف آموزشی در موسسات قرآنی اشاره کرد و گفت: اعطای گواهینامه قرآنی به فراگیران دوره های مختلف در مناطق مختلف نهاوند و اجرای طرح نهضت قرآن آموزی با شتاب مضاعف نسبت به سالهای گذشته از جمله دیگر فعالیت اداره تبلیغات در اردیبهشت ماه است.

وی به برگزاری ۱۲محفل انس با قرآن کریم در مساجد مختلف نهاوند اشاره کرد و گفت: این مراسم با استقبال گسترده مخاطبان روبرو شد و چهار قاری بین المللی و شخصیت های مطرح در جهان اسلام نظیر محمد تقی خان پاکستانی، احمد بن یوسف الزهری، علی رضا احمدی، پیام بحیرائی، سعید بهرام نیا، کمیل شهبازی از قاریان ممتاز به تلاوت آیات وحی پرداخته اند.

سرپرست تبلیغات اسلامی شهرستان نهاوند عنوان داشت: در اردیبهشت ماه جاری بیش از شش هزار نفر از برنامه های قرآنی این اداره در مناطق مختلف بهره مند شده اند.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار