رییس حوزه انتخابیه شهرستان قرچک گفت: ۱۳۵ شعبه اخذ رای در شهر و روستا شهرستان قرچک پیش بینی شده است، البته ممکن است این تعداد شعب بیشتر و یا کمتر شود.
کد خبر: ۴۰۵۳۱۰
تاریخ انتشار: ۲۱ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۲:۱۷ 10 April 2017
مسعود مرسلپور، با اعلام اینکه آمادگی کامل برای برگزاری انتخابات در این حوزه انتخابیه وجود دارد، اظهار داشت: ۱۳۵ شعبه اخذ رای در شهر و روستا شهرستان قرچک پیش بینی شده است، البته ممکن است این تعداد شعب بیشتر و یا کمتر شود اما در حال حاضر پیش بینی ما این تعداد است.

وی افزود: صندوق های الکترونیک برای شهر قرچک تایید شده و به زودی به شهرستان منتقل می شود، این صندوق های الکترونیک تنها برای انتخابات شورای اسلامی شهر قرچک است.

رییس حوزه انتخابیه شهرستان قرچک از تجهیز سایت انتخابات این شهرستان خبر داد و گفت: تمامی شعب اخذرای پیش بینی شده توسط اعضا ستاد انتخابات شهرستان بررسی دقیق شده و نیازهای آن ها سنجیده شده است و اقلام مورد نیاز این شعب تهیه شد.

وی گفت: جلسات تایید صلاحیت ها توسط هیات اجرایی و با نظارت خود بنده و هیات نظارت برگزار شده است.

فرماندار قرچک با تاکید بر اهمیت اطلاع رسانی به موقع در خصوص اخبار انتخابات گفت: کمیته اطلاع رسانی و تبلیغات ستاد انتخابات اخبار و اطلاعیه ها را چه پیش از انتخابات و چه روز انتخابات و همچنین بعد از برگزاری انتخابات و زمان اعلام نتایج به سرعت اعلام می کند و مردم عزیز را در جریان چگونگی شرایط قرار خواهد داد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار