فرماندار قرچک، گفت: نیروی انتظامی در ارتقاء جایگاه امنیتی شهرستان قرچک در زمینه پیشگیری کاهش جرایم و برقراری امنیت نقش بسیار ارزنده و خوبی را ایفا کرده است.
کد خبر: ۵۰۴۵۲۰
تاریخ انتشار: ۱۵ مهر ۱۳۹۶ - ۱۳:۰۱ 07 October 2017
به گزارش تابناک تهران، "مسعود مرسلپور" ضمن تبریک هفته نیروی انتظامی به فرمانده و کارکنان این نیرو در شهرستان قرچک، اظهار داشت: بدون شک بخش عظیمی از امنیت و اقتدار نظام جمهوری اسلامی ایران، حاصل تلاش‌های بی‌وقفه و بی‌دریغ رشادت‌های بزرگمردان نیروی انتظامی است که خاضعانه جان بر کف اخلاص نهاده از امنیت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران حراست و محافظت کرده است.

مرسلپور افزود: نام نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران در تاریخ با شجاعت، دلاوری و ایثارگری غیورمردانی است که با توکل به خداوند متعال و استعانت از انفاس قدسی حضرت ولی عصر (عج) در ایجاد امنیت و آسایش مردم با تلاش فراوان جان خود را نثار نموده اند.

وی با بیان اینکه نیروی انتظامی در شهرستان قرچک منشأ آرامش و امنیت در این جامعه است گفت: نیروی انتظامی این شهرستان مشقت های زیادی را برای حفظ امنیت متحمل شده است.

فرماندار شهرستان قرچک ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و ایثارگران ناجا گفت: ارتقاء جایگاه امنیتی شهرستان قرچک در زمینه پیشگیری کاهش جرایم و برقراری امنیت نقش بسیار ارزنده و خوبی را ایفا کرده است و از تلاش های شبانه روزی و بی وقفه این نیرو نهایت تقدیر و تشکر را داریم.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار