فرماندار قصرشیرین گفت: مردم باید با شور، نشاط، آگاهی و بینش سیاسی، برای تعیین سرنوشت آینده خود در پای صندوق های رای مشارکتی گسترده و فعالانه داشته باشند.
کد خبر: ۴۱۹۸۹۱
تاریخ انتشار: ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۰ 07 May 2017
به گزارش خبرگزاری تابناک به نقل از ایرنا،فرامرز اکبریافزود: نظام اسلامی یک نظام مردمی است و حضور مردم در انتخابات نیز سند مقبولیت و مشروعیت آن است و از ابتدای پیروی انقلاب هرجا که نیاز بود، مردم همراهی کردند و در عرصه های مختلف مشارکتی فعالانه و تاثیر گذار داشته اند.

وی با بیان این که نظامی که پشتوانه مردمی نداشته باشد، یک نظام ضعیف است، بیان کرد: نظامی که مردم در آن در همه عرصه ها حضور داشته باشند، در عرصه داخلی و بین المللی حرفی برای گفتن دارد و دارای اقتدار و پیشرفت بیشتری است.

فرماندار قصرشیرین اظهارداشت: براساس قانون اساسی، کشور ما با اتکا به آرای عمومی مردم اداره می شود و مردم در انتخابات ریاست جمهوری دومین رکن کشور را که هماهنگ کننده قواست، انتخاب می کنند.

اکبری افزود: مردم این بار نیز در دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا با شور، نشاط و آگاهی در پای صندوق های رای حضور پیدا می کنند و این گونه شعور سیاسی و فرهنگ بالای خود را به نمایش می گذارند.

وی ادامه داد: در کشوری که بستر دموکراسی و عرصه برای مشارکت مردم فراهم است، باید مردم حضور آگاهانه داشته باشند تا برای آینده فرزندانشان تصمیم بگیرند و از بین نامزدهای انتخاباتی با سلیقه های مختلف ، فرد اصلح را انتخاب کنند. 

وی افزود: قهر با انتخابات و حضور نیافتن در شعبه های اخذ رای نشان از فرهنگ ضعیف است اما پیشینه ملت فهیم و مردم انقلابی ایران اسلامی بیانگر اینست که به طور یقین این بار نیز شاهد خلق حماسه ای دیگر از سوی مردم در این رویداد مهم سیاسی کشور خواهیم بود.
ا
ین مقام مسئول گفت: تمامی مقدمه های برگزاری انتخاباتی قانونمند، رقابتی و سالم در شهرستان قصرشیرین فراهم است و اعضای شعبه ها ، صندوق های رای ، عوامل اجرایی ، بازرسی و امنیتی نیز برای برگزاری روند انتخابات تعیین شده اند.

اکبری افزود: قرار است جلسه توجیهی نامزدهای شوراهای اسلامی شهر و روستا و نحوه تبلیغات آن ها در مهلت قانونی ظرف چند روز آینده برگزار شود و تا به این لحظه هیچ یک از نامزدهای انتخاباتی تایید صلاحیت شده انصراف خود را اعلام نکرده اند.

اکبری شمار کاندیداهای شورای اسلامی شهر را 39 تن شامل 36 تن مرد و سه تن زن و و داوطلبان شوراهای اسلامی روستاهای بخش مرکزی شهرستان قصرشیرین را 105 تن اعلام کرد.

29 اردیبهشت ماه 96 انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری و پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا به صورت همزمان در سراسر کشور برگزار می شود.

قصرشیرین در غرب کرمانشاه بیش از 27 هزار تن جمعیت و 186 کیلومتر مرز با عراق دارد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار