معاون استاندار و فرماندار ویژه ملایر گفت: ۱۰ صندوق آزمایشی رأی‌گیری الکترونیکی در ملایر مستقر شد.
کد خبر: ۴۲۰۶۹۲
تاریخ انتشار: ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۷:۳۲ 08 May 2017
 10 صندوق آزمایشی رای گیری الکترونیک به منظور آشنایی مردم با برگزاری انتخابات شوراهای اسلامی در سطح شهر ملایر مستقر شد.

به گزارش ایرنا، معاون استاندار و فرماندار ویژه ملایر در بازدید از این صندوق ها در سطح شهر ملایر اظهار کرد: طرح آزمایشی برگزاری انتخابات الکترونیک در شهر ملایر هم اکنون در نقاط پرتردد شهر به صورت استقرار صندوق های رای گیری آغاز شده است.

عبدالعظیم رضایی افزود: با توجه به اینکه انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در ملایر و سه شهر دیگر استان همدان به صورت الکترونیکی برگزار می شود، این طرح به منظور آشنایی مردم با انتخابات الکترونیک در حال اجرا است.

وی ادامه داد: به همین منظور 10 صندوق الکترونیکی در سطح شهر مستقر شد که از این تعداد پنج صندوق در نقاط پر تردد واقع در ابتدای بلوار پارک سیفیه، چهار راه خیام، ابتدای خیابان شهدا، میدان زندیه و میدان امام حسین(ع) مستقر شد.

رضایی گفت: پنج صندوق رای گیری دیگر نیز به صورت سیار و گردشی کار اخذ آرا را به صورت آزمایشی انجام می دهد.

وی با اشاره به استقبال خوب مردم از این طرح تاکید کرد: شهروندان ملایری در این مدت به مکان هایی که صندوق های رای گیری مستقر است مراجعه کنند تا علاوه بر رای گیری با نحوه عملکرد دستگاه نیز آشنا شوند.

فرماندار ویژه ملایر بیان کرد: شهروندان باید کد کاندیدای مورد نظر خود را انتخاب کرده و در دستگاه وارد کنند تا ضمن آشنایی با روش الکترونیکی رای گیری، روز 29 اردیبهشت ماه با مشکلی مواجه نشوند.

رضایی افزود: بازدیدهای مستمر از روند برگزاری مانور آزمایشی انتخابات الکترونیک در شهر ملایر در حال انجام است تا در صورت بروز مشکل، این مسایل احصا و برای روز رای گیری رفع شود.

وی اظهار کرد: این طرح تا 26 اردیبهشت ماه در سطح شهر ادامه دارد و انتظار داریم شهروندان برای سرعت بخشیدن به روند برگزاری انتخابات در 29 اردیبهشت ماه و تسهیل در رای گیری، در طرح آزمایشی مشارکت کنند.

رضایی یادآور شد: در 29 اردیبهشت ماه در هر شعبه اخذ رای حداقل 2 دستگاه تمام الکترونیک برای انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا مستقر می شود.

وی گفت: روند رای گیری انتخابات ریاست جمهوری و شمارش آرا در ملایر به صورت دستی انجام می شود و الکترونیکی نخواهد بود.

رضایی خواستار حضور حداکثری و پرشور مردم در انتخابات 29 اردیبهشت ماه شد و افزود: ما 2 انتخابات مهم و سرنوشت ساز را پیش رو داریم و بسترهای لازم برای انتخاباتی سالم و حداکثری در این شهرستان مهیا شده است.

انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری و پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا 29 اردیبهشت ماه سال جاری برگزار می شود.

شهرستان ملایر با دارا بودن جمعیتی بالغ بر 300 هزار نفر در 75 کیلومتری شهر همدان واقع شده است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار