مدیرکل تعزیرات حکومتی استان کرمانشاه، از کشف و ضبط ۳ مورد کالای قاچاق توسط تعزیرات حکومتی استان طی ۴۸ ساعت گذشته خبر داد.
کد خبر: ۴۳۰۶۶۳
تاریخ انتشار: ۰۶ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۴ 27 May 2017
به گزارش خبرگزاری تابناک به نقل از مهر،داریوش جودکی ، از کشف و صدور حکم برای ۳ پرونده  تخلف(قاچاق کالا) طی۴۸ ساعت گذشته توسط تعزیرات حکومتی استان کرمانشاه خبرداد و گفت: پرونده اول مربوط شامپوهای خارجی غیر استاندارد و تقلبی است که توسط بازرسین تعزیرات حکومتی کشف شد.

وی افزود: در این بازرسی تعداد سه هزار و ۲۲۶  شامپوی خارجی غیراستاندارد کشف شد و پس از رسیدگی  و صدور حکم، کالاهای مذکور ضبط و مبلغ ۱۷۰ میلیون و ۶۹۳ هزار و ۲۲۰ ریال جریمه نقدی برای قاچاقچیان مربوطه صادرشد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان کرمانشاه تاکید کرد: درراستای حفظ سلامت شهروندان و مصرف کنندگان، این قاچاقچی به اتهام حمل و مباشرت در قاچاق بیش از ۳ هزار و ۲۰۰ عدد شامپوی خارجی از نوع DAVe و cler توسط شعبه تعزیرات حکومتی شهرستان گیلانغرب محکوم شدند.

وی همچنین ازرسیدگی به پرونده دیگری در شعبه ویژه رسیدگی به تخلفات قاچاق کالا و ارز تعزیرات حکومتی شهرستان کنگاورخبر داد.

به گفته مدیرکل تعزیرات حکومتی استان کرمانشاه، یک متهم را حسب محتویات پرونده و نحوه اظهارات و دفاعیات غیر موثر و تقبل مسئولیت کالا و عجز از ارائه مدارک مثبته گمرکی  علاوه بر ضبط کالای مکشوفه به مبلغ ۴۶ میلیون ریال جزای نقدی درکنگاورمحکوم شده است.

جودکی، در خصوص سومین پرونده ذکر شده نیز گفت: سومین پرونده را که در شعب تعزیرات حکومتی منجر به صدور حکم شد- مربوط به یک قاچاقچی درشهرستان سنقر است که از 
وی ۷۶۰ ثوپ البسه خارجی توسط شعبه گلوگاهی شهید زنگنه مستقر در دو راهی کنگاور کشف شده و۱۰میلیون ریال جریمه وضبط کالا برای این قاچاقچی صادر شد.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار