فرماندار روانسر با اشاره به برگزاری نتایج انتخابات پنجمین دوره شورای اسلامی این شهرستان گفت: درستی و صحت انتخابات شورای شهر روانسر تأیید شد.
کد خبر: ۴۳۳۴۴۰
تاریخ انتشار: ۱۰ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۵ 31 May 2017
به گزارش خبرگزاری تابناک به نقل از تسنیم،حسین ویسمرادی  اظهار داشت: صحت نتایج انتخابات از سوی اعضای ستاد انتخابات و رئیس هیئت اجرایی انتخابات در روانسر بررسی و تأیید شد.

فرماندار روانسر با بیان اینکه به‌ دنبال اعلام اعتراض برخی از نامزدهای پنجمین دوره انتخابات شورای شهر این شهرستان بازشماری برخی از صندوقهای اخذ رأی تصویب شد گفت: بازشماری برخی از صندوقهای رأی در جلسه مشترک هیئت‌های اجرایی و نظارت بر انتخابات تصویب و انجام شد و بعد از این بازشماری تغییری در نتیجه انتخابات انجام نشد.

ویسمرادی با اشاره به مشارکت 78 درصدی مردم شهرستان روانسر در انتخابات عنوان کرد: صباح مظفری با 2884 رأی، کیومرث ملکی با 2643 رأی، میثم رضایی با 2450 رأی، فریدون خرمی با 2234 رأی و محمد فتحی با 2132 رأی به عنوان اعضای اصلی انتخاب شدند.

وی افزود: محمدصالح شهسواری با 2074 رأی، جهانشاه احمدی با 2051 رأی و سردار لطفی با 1888 رأی به‌عنوان نفرات علل‌البدل شورای شهر روانسر معرفی شدند.

فرماندار روانسر با اشاره به اجرای بند 2 ماده 73 آیین‌نامه اجرایی انتخابات شوراهای اسلامی شهر اظهار کرد: در صورتی که شخصی به تأیید صحت برگزاری انتخابات معترض باشد می‌تواند حداکثر ظرف مدت دو روز پس از انتشار این آگهی شکایت خود را به هیئت نظارت استان مستقر در استانداری اعلام کند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار