مدیر روابط عمومی مرکز اورژانس تهران از خدمات امداد هوایی این در 24 ساعت گذشته سخن گفت و افزود: در این مدت بالگرد اورژانس دو مصدوم بدحال را از مرگ حتمی نجات داد.
کد خبر: ۴۴۸۷۱
تاریخ انتشار: ۱۸ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۳:۲۰ 08 June 2015
حسن عباسی در گفت و گو با ایرنا افزود: اولین ماموریت هوایی مرکز اورژانس ساعت 10:35 روز گذشته به یک جوان 20 ساله در جاجرود بود که از ارتفاع 15 متری سقوط کرد.

وی گفت: این مصدوم مشغول راه اندازی آسانسور در یک ساختمان در حال ساخت بود که به یکباره از این ارتفاع سقوط کرد.

مدیر روابط عمومی اورژانس تهران افزود: با توجه به حضور گروه های آمبولانس به محل و انجام اقدام درمانی برای زنده نگه داشتن وی فرصت کافی برای انتقال به بیمارستان از طریق آمبولانس وجود نداشت و بلافاصله بالگرد اورژانس در محل حاضر شد و این مصدوم بدحال را به بیمارستان امام خمینی (ره) منتقل کردند.

عباسی به دومین ماموریت مهم امداد هوایی مرکز اورژانس در 24 ساعت گذشته که در ساعت 12:10 روز گذشته روی داد اشاره کرد و گفت: بدنبال واژگونی شدید یک خودروی وانت در دماوند راننده 40 ساله این خودرو دچار مصدومیت شده بود.

وی افزود: این مصدوم ابتدا به بیمارستان سوم شعبان دماوند منتقل شد اما با توجه به وخامت حال وی نیاز به انتقال سریع به یک مرکز درمانی مجهز بود.

عباسی گفت: به همین منظور دستور پرواز بالگرد اورژانس تهران صادر شد و این مصدوم بدحال نیز از طریق بالگرد به بیمارستان امام خمینی (ره) منتقل شد.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار