معاون امور فنی عمرانی استاندار تهران از اولویت عمرانی دولت برای احداث جاده‌های کمربندی در شهرستان دماوند خبر داد.
کد خبر: ۴۵۲۳۲۶
تاریخ انتشار: ۱۲ تير ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۳ 03 July 2017
حسن کریمی در حاشیه برگزاری همایش شهرداران استان تهران که به میزبانی دماوند برگزار شد با اشاره به برگزاری دوره‌ای همایش شهرداران استان تهران در مورد عملکرد شهرداران و شوراها اظهار داشت: کمبود و رکود ساخت‌ و سازها باعث شد تا دولت یازدهم از لحاظ درآمدی وضع مناسبی نداشته باشد و کم‌ترین درآمد را در این دوره داشت.
 
وی ادامه داد: با توجه به تمامی این مشکلات خوشبختانه شهرداران عملکرد مناسبی را از خود برجای گذاشتند و این موضوع نشان دهنده این است که با اعتبارات ناچیز نیز می‌توان خدمات و پروژه‌های خوبی ارائه داد.
 
معاون امور فنی عمرانی استاندار تهران در مورد اعتبارات در نظر گرفته شده برای پروژه‌های عمرانی بیان کرد: اعتبارات عمرانی در نظر گرفته شده برای شهرستان‌ها نسبت به نیاز آنها کم و برای پروژه‌های نیمه‌تمام است و برای انجام پروژه جدید اعتباری وجود ندارد.
 
کریمی با بیان اینکه احداث جاده‌های کمربندی برای کاهش بار ترافیکی نیاز است تصریح کرد: تکمیل جاده کمربندی غربی سرهار دماوند جزو اولویت‌های برنامه پیش‌رو است و امیدواریم امسال به نتیجه برسد هم‌چنین برای احداث جاده کمربندی گیلاوند نیز مقدمات را آماده خواهیم کرد که تکمیل و بهره‌برداری آن به دو تا سه سال زمان نیاز دارد.
 
وی افزود: خوشبختانه عملکرد شهرداری‌های شهرستان دماوند در حوزه زیباسازی شهرها بسیار مطلوب بوده است، البته با توجه به طبیعت زیبای دماوند هم‌چنان جا برای پیشرفت وجود دارد.
 
معاون امور فنی عمرانی استاندار تهران با اشاره به عملکرد مطلوب شهرداری دماوند گفت: شهرداری دماوند نسبت به اعتبارات و درآمدهای موجود خوب عمل کرده است اما این عملکرد نسبت به نیاز و توقع مردم مناسب نیست و اعضای شورای اسلامی شهر دماوند نیز نیروهای متعهدی هستند که شهر را طبق اصول قابل قبول اداره می‌کنند.
منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار